Forum > Färdiga produktioner

Ante feat Kornstad, Ajax, Djonas, Hellpig och Bergkvist ett sammarbete-How

<< < (3/7) > >>

ante:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.07.2008, 11:52:21 ---
--- Citat från: ante skrivet 16.07.2008, 10:16:45 ---Är det ingen mer som har nå kul å säga ?  :unsure:

--- Slut citat ---

Det låter som abstinens det där  :rolleyes:. 

Jag känner igen det, då man gjort något man gillar och är nöjd med. Så får man några kommentarer och man blir glad... men sen uteblir kommentarerna.
Lugn det är semestertider så det lilla uppehållet i kommenterandet har sin förklaring.

Jag måste få lyssna mer men ville bara säga det här först, känner igen mig, vill ha fler kommentarer.  B)

--- Slut citat ---

Hehe, det är väl snarare att jag tycker att grabbarna är förtjänta beröm   :)

Memphis:
Väldigt bra låt du gjort här Ante. Har inte hört Kornstad sjunga i sådan här genre och jag tycker han fixade det galant. Trummorna, bas o gitarr lät bra förrutom att solo-gitarren var lite hög och för nära men bra spelat Djonas. :)

Good work alla iaf.

Mvh

Memphis

djonas:
Låter nice nu även jag tycker att kompgitarrerna är lite låga.  :rolleyes: :P

Eddi:
Alldeles för lite kommentarer på den här fina låten tycker jag nog. Det dumma är ju när man tycker till är att peka ut de fel man hittar så det blir ju så att säga kontraproduktivt om man nu inte uppfattar det på rätt sätt - dvs konstruktivt.
Ok här kommer mina synpunkter - gitarrsolot skramlar in för högt - borde glida in istället. Det finns andrastämmor som borde fram mera och gärna med ytterligare en stämma en ters upp och gärna då en tjej. Rösten ligger lite för lågt generellt. Slutet kom utan finesser inte bra gärna någon form av crescendo eller annat innan.

Men som sagt bra låt och väl snickrat av alla inblandade.

Eko

stajo:
absolut för få kommentarer, därför skriver jag trots att jag inte har något att komma med....
Hörde den för några dagar sedan, la märke till att det var en snygg produktion men melodin fastnade inte direkt, men nu när jag hör den igen tycker jag den sitter där, riktigt skön.
Skön röst att lyssna på, trummorna i början är hur coola som helst (vill ha dem själv...) snygga gitarrer och och..
fast sologitarren är lite hög längre fram i låten, speciellt när den slåss med sången om utrymmet, fast det kanske är meningen.
Bra jobbat allihopa!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion