Forum > Färdiga produktioner
Ante feat Kornstad, Ajax, Djonas, Hellpig och Bergkvist ett sammarbete-How
ante:
Hej på er.
Detta är en låt som betyder otroligt mycket för mig eftersom att det handlar om en traumatisk sak som inträfade i min familj tidigt 2006.
Jag har lagt ner min själ i denna låt, anlitat folk till höger och vänster för att få det så bra som det bara går.
Ett stort tack till Kornstad, Djonas, Hellpig, Ajax och Johan, som har gjort sitt yttersta till att göra denna låt precis som jag ville ha den.
Tack grabbar !! Detta glömmer jag aldrig!!
LÅTNAMN: How
ARTIST/GRUPP: Ante med kompisar
GENRE: Pop/rock
LÅTLÄNGD: 4:10
KOMPOSITÖR: Ante
PRODUCENT: Ante
EV. MEDVERKANDE:
Andreas Kornstad - Sång
Johan Bergkvist - Bas
Micke Ajax - Trummor
Jonas Ekestubbe - Gitarrer
Magnus Cassersjö - Mix o mastring
Ante Larsson - Div syntar
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Emulator:
lite kortkort här:
Det hörs att det är nerlagt massa jobb. Tycker alla inblandade sköter sina respektive instrument och uppgifter riktigt bra.
Mixen känns ok i mina högtalare, dock försvinner lite sång här och var.
härlig känsla i låten, men jag måste få be om att lyssna några varv innan jag kan ge nån vettig feedback....vill lyssna in mig först :)
bra jobbat iallafall!
Hellpig:
Kul att se att låten kommer upp! Jag kan mycket väl tänka mig att pula en eller två rundor till med mixen om så behövs... mitt största problem är att det fanns så många spår att min gamla dator nästan bryter ihop, trots att jag satt upp latencyn rejält. :)
Emulator:
--- Citat från: Hellpig skrivet 15.07.2008, 00:26:54 ---Kul att se att låten kommer upp! Jag kan mycket väl tänka mig att pula en eller två rundor till med mixen om så behövs... mitt största problem är att det fanns så många spår att min gamla dator nästan bryter ihop, trots att jag satt upp latencyn rejält. :)
--- Slut citat ---
bin there, done that... :rolleyes: bouncea allt med effekter spår för spår, och sen in i reaper? skall testa det här iallafall ;)
sorry för OT
Hellpig:
Det funkade ganska ok med att frysa spåren efterhand. Men det knastrade en del ändå kan jag säga... emellanåt i alla fall.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida