Forum > Färdiga produktioner
Yllet/Sweet Water Pirates - Take me away... v.2
Plinka:
Åh, ännu en underbar låt från dig! :wub:
Helt ljuvligt det här.
Yllet:
Memphis Den sätter sig efter några lyssningar ska du se :) Faktum är att jag är helt sjukt produktiv för tillfället, har 1 miljon idéer i huvudet, idag kommer det upp ännu en ny låt till.
Den är tillängnad bla Harmonica Mike och Emulator, jahala samt min tjej, och handlar om "den pefekta sången"
Mike Det här med att "ta i" eller inte ta i, det handlar för mig mer om vad det är får typ av låt, är inte lika övertygad om att det hade passat i denna, skönflytande produktion, MEN... det kommer fler låtar framöver där jag tar i lite mer, men det är bara där det behövs så att säga ;)
Angående munspelet får du gärna mixa in det o slänga upp som nån länk här, eller maila till jon@rinneby.se
Vore kul att höra.
Stort tack
Plinka Ljuvligt är bra :wub:
MaxB:
Vackert!
Finner inte många fler ord. Möjligtvis: - Bra Jon, skön låt
Back hooome!
Wernborg:
Visst är det kul när det bara kommer som av sig själv såhär som du beskrev. Risken finns att det blir förutsägbart, men jag tycker du landar på rätt sida gränsen här.
Till liveversionen vill jag höra rock'n roll-rösten och fullt ställ med hammond i slutet :D
Riktigt bra jobbat!
Yllet:
--- Citat från: Wernborg skrivet 16.07.2008, 11:53:48 ---Visst är det kul när det bara kommer som av sig själv såhär som du beskrev. Risken finns att det blir förutsägbart, men jag tycker du landar på rätt sida gränsen här.
Till liveversionen vill jag höra rock'n roll-rösten och fullt ställ med hammond i slutet :D
Riktigt bra jobbat!
--- Slut citat ---
Hammond it is! Det kommer bli fett :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida