Forum > Färdiga produktioner
Plinka & Tsanna- Angeleye
Yllet:
Har börjat kika lite på sången. Den kan skära genom berg, men går säkert att skruva till relativt snyggt med lite pilleri. Lägger upp ett ljudexempel i morgon.
Vad är den inspelad med för mic?
Eddi:
Sången kan skära genom berg :D underbart uttryckt :D
Plinka är ingen blyg liten varelse inte hehe.
Eko
Plinka:
"En falsk ton är en ton med känsla" var det nåt geni som sa...hehe. :D
Tror dessutom att den är inspelad för högt eller för nära? Inspelad med stormembransmic MXL 990.
Modig vet ja inte- desperat kanske. jag utger mig ju inte för att vara sångerska..., bara en knäpp illustratör!
Men... det är ju rätt enkelt för mig att spela in en till lika falsk version fast längre ifrån micen, om ni kan vänta under helgen!
Marruschkka:
--- Citat från: Plinka skrivet 24.07.2008, 22:02:25 ---"En falsk ton är en ton med känsla" var det nåt geni som sa...hehe. :D
Tror dessutom att den är inspelad för högt eller för nära? Inspelad med stormembransmic MXL 990.
Modig vet ja inte- desperat kanske. jag utger mig ju inte för att vara sångerska..., bara en knäpp illustratör!
Men... det är ju rätt enkelt för mig att spela in en till lika falsk version fast längre ifrån micen, om ni kan vänta under helgen!
--- Slut citat ---
Hihihi...sant med falsktonen..oxå ;)
Dessa j-a problem med mickar..inspelningsavstånd..i nställningar..lider lite med dej..har haft mega-strul själv, inte helt nöjd än. Bra med hjälp, det får man här!
Jag tycker det lät helt ok innan, men allt kan bli bättre ju!
F.ö fin terapi med musik, klart helande.
Ska bli intressant hur det låter sen, du har en jätteskön stämma, det blir säkert kanon ;)
/Marr
Plinka:
Tack Marr! Uppmuntran behövs, eller hur? Svårt att få ordning på micar o sånt! Man kanske skulle gå en kurs under hösten?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida