Forum > Demolåtar
Cykeln - Lukten av ett lyckligt liv (v2 med Marre på kör)
MaxB:
Partiet efter
Och allting rinner bort
Men jag är fri
är störtskönt!
cykeln:
Efter två heldagar med liveinspelningar av 15 låtar med bandet och ett omfattande snöskottande - orkade jag inte svara igår kväll när jag kom hem - men nu.
Marre
:wub:
Spacetrucker
Intressant - tack för den skrivningen - stimulerar tanken!
freddy
Oj, tack för det, det var väldigt snällt sagt!
Kul att texterna är bra men musiken är ju ändå viktigast - så där får jag jobba på!
Wernborg
Tack!
Du har både skarpa och kunniga öron så jag ska kolla de saker du tar upp.
martinm
Tack ska du ha!
Där kom det där basljudet igen - måste kolla.
MaxB
"Störtskönt" tar jag åt mig inför denna måndag
Tack!
egghuvud:
Tycker att det låter bra och instämmer väl med resten av hyllningskörerna. Lite aversion mot det där AD virveltrummeljudet, men det är egentligen bara en smaksak.
Sångljudet är också lite svårbedömt. Å ena sidan så gör det sig väldigt bra i låten med det där kalla lite distanserade ljudet. Jag skulle kanske kapat diskanten lite i svansen av reverbet eller nåt.
Annars var det skitbra. :)
Marruschkka:
Men..så glad jag blir..för att denna låt uppskattas så mycket, och som jag verkligen gillar...bra gjort Cykeln!
MaxB:...kul att du oxå diggar, för det gör ju jag oxå, så härligt att lägga lite sköna stämmor här, lite fritt sådär..me like :P
Wernborg:Tack!
Martinm , Spacetrucker, Freddy , och Egghuvud: Jag gillar det här originella som Cykeln gör, en speciell text ihop med en snygg melodi, då blir åtminstone jag helt såld..och det tycks vara fler som blir här! Kul!
/Marr
cykeln:
Även jag vill tacka
egghuvud
och jag ska vid tillfälle kolla sångdiskanten
Så AD är inte allas preferens då?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida