Forum > Demolåtar
Cykeln - Lukten av ett lyckligt liv (v2 med Marre på kör)
karl:
I mina öron mycket 80-tal...får lite Hansson de wolf Unitedvibbs ...bra text men kunde önska lite mer musik som inte bara understödjer texten...misstänker att du inte kommer göra ytterligare grejer på denna då den stammar fem år bakåt men den skulle tjäna på ett soundlyft eller så är det bara mina lurar som är crap...men framförallt texten står sig väldigt väl och känns högaktuell just i denna dag.....
Allt gott / karl
SYNTH:
Underbar skön sommarlåt du har fått till, en riktigt mysig sådan! :D
Harmonica mike:
Tjenare biken.
Jo men här är Marley med på ett hörn :),diggar! Fyndig text som vanligt..Mixen helt ok,låten helt underbar!
Eget så det skriker om det,fast africa kören hade suttit bättre med några inlånade röster från forumet..
Gött mos detta.
Mvh
Micael
cykeln:
jay thomas
Kul, tack för det
En låt i "alla-ska-bada", den har jag ju sett men vilken låt är det ?
hackeman
Kul att det gillas. låten är ett överflytt från en tidigare inspelning till Logic
där lite nya ljud, kör och sång har lagts på. Tog nog stordelen av en lördag - började dessutom kvällen innan
karl
Ajdå, 80-talet är väl inte mitt favvodecennium, men Hansson de Wolfe är helt okTycker dock att den stämmer rätt väl med hur jag vill att den ska låta. Kul att du tycker texten håller trots sina fem år på nacken. Nej jag kommer nog inte jobba så mycket mer med denna, just nu iallafall
SYNTH
Tack och bock - kul att du gillar!
HM
Marley är du först att höra! Kul att låt och text gillas. håller helt med om att the real ting i körväg skulle lyfta låten rejält
Tack för lyssning och synpukter
cykeln:
Ny version av denna livsbetraktelse
Nu med Marre på kör!
och de flesta ljuden polerade med div muppmixtrix
och utan normalizering
Get yer big Sharksaws out
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida