Forum > Färdiga produktioner

Freddy - Sunshine

<< < (4/6) > >>

freddy:

--- Citat från: Wernborg skrivet 16.07.2008, 11:42:20 ---Trivsam låt. Laptoplyssning så det låter helt ok för mig.....  :wacko:

Kreativt gitarrsolo. Kul!

Önskar ännu fetare gitarrvägg. Hade skippat riden och köttat på med en stenhård öppen hihat i refrängen istället. Känns så snällt med ride, om det inte är det man vill åt.

Åsa upp något snäpp kanske?

--- Slut citat ---

Ja, fan riden låter lite mes i nuvarande tappning. Ska fundera på det där med hihat, inte en dum tanke. Skita till det lite liksom. Kul att du gillade solot, kände att jag ville bryta av lite. Åsa ska nog uppas lite också. Tack för att du lyssnade och kommenterade!

Larsson:
tycker låten är skön,bra framförd & bra sång
om det skulle vara något så är det:
ner med gitarrerna ,upp med sången, byt hihat

blir skitkoolt med sunshine kören..

bra jobbat!
/Larsson
:)

freddy:

--- Citat från: Larsson skrivet 16.07.2008, 16:18:38 ---tycker låten är skön,bra framförd & bra sång
om det skulle vara något så är det:
ner med gitarrerna ,upp med sången, byt hihat

blir skitkoolt med sunshine kören..

bra jobbat!
/Larsson
:)

--- Slut citat ---

tack tack, ja hihaten och trummorna får nog smaka snart :)
Kul att du tog dig tid att lyssna!

Plinka:
Härligt! Lite grötigt ska det vara i hårdrock! Jag älskar dina gitarrsolon, och stämmorna passar jättefint! Kan ev. hålla med om att sången ska upp aningen, annars helt läckert!

Emulator:

--- Citat från: freddy skrivet 11.07.2008, 18:13:05 ---[
 Ska se vad jag kan göra med sången. Ska ge mig på denna igen när man fått lite distans.

--- Slut citat ---

Nå, far enough for you? :D  inte mer tryck. lite krisp på sången och upp i volym. hejja

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion