Forum > Färdiga produktioner

Perrra feat. djonas - Givet grillning på stranden

<< < (5/7) > >>

Eddi:
Om Perra är Marcus vem är då Djonas - Kalle?
Jaja jag avundas dom som vet hur hittar blir till och det vet ni tydligen för detta är en ht ok den når mainstream. Kanske nåt för Alex som jag råkar känna på håll?
Eko

equality:

--- Citat från: perrra skrivet 08.07.2008, 09:47:54 ---...nu är fan sommarn snart slut...

--- Slut citat ---

Så får du inte säga!  :o  -_-

perrra:
Damn.. tack så mkt för alla fina comments, värmer i kropp o själ ;)

Brassestol  :wub:

djonas:

--- Citat från: Eko skrivet 09.07.2008, 01:09:51 ---Om Perra är Marcus vem är då Djonas - Kalle?
Jaja jag avundas dom som vet hur hittar blir till och det vet ni tydligen för detta är en ht ok den når mainstream. Kanske nåt för Alex som jag råkar känna på håll?
Eko

--- Slut citat ---
Jag är djonas och jag heter Jonas. :D

91:an:
Du har lyckats igen, Perra. Du kan verkligen spotta ur dej dängor som sitter. Jag behöver inte vara 100-procentig anhängare av din genre för att höra att dina låtar är något som har det där extra!
Dock har jag synpunkter på sången. Själv brukar jag nyttja melodyne för att rätta till brister i min sång men i ditt fall är det som att svära i kyrkan.  Du är för bra sångare för att behöva ta till dylika verktyg. Sången blir helt syntetisk och känslolös, det låter som en sjungande synth. Här behövs kontrasten mellan det syntetiska kompet och en levande sångstämma vilket man nu saknar. Texten sjungs inte berättande dvs frasering är underordnad melodin istället för att melodin är underordnad texten, vilket gör att betoningar hamnar fel och text blir obegriplig eller grötig. Detta om sången, kompositionen är, om den spelas i radio, en riktig "sommarplåga" och då blinkar jag med ena ögat! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion