Forum > Färdiga produktioner
Perrra feat. djonas - Givet grillning på stranden
perrra:
--- Citat från: mahan skrivet 08.07.2008, 18:12:41 ---tJOU PERRRA!
Mera sommar än detta kan det ju inte bli.
Efter fem öl o en snapps kan denna låt rulla på resten av kvällen med volymknappen så långt åt sydost som den går. :D
Detta är ju det som du behärskar suveränt, medryckande, dunkande, överkomprimerande, autotunererande.....
allt detta fruktansvärda smöriga sammelsurium som som du får att funka så väl! ;)
Fixa dock till sången din, ställvis distar den av stämmaskinen och autotunern, låter väldigt grötigt. Och så som nån redan sa, så saknar den diskanten helt.
Av den riktiga gitarren skulle man gärna höra mer av förstås.
Bra digidigisommarpopp!
h. johan
--- Slut citat ---
Det är inte så jäkla autotunat detta... lite melodyne, fast inte hörbart förutom där jag VILLE att det skulle höras "för här tar ingen rast" är tex som en effekt.. 100% autotunat där.
Och .. jag tog bort lite de-esser på min vocal efter nån skrivit att det tom lät de-essrat he he .. så jag höjde upp den lite granna.. kanske det som blev för mkt diskant för dig?
Oavsett.. tack för dom fina kommentarerna. kul som fan :D
/Marcus
Lindeberg:
Riktigt somrigt och glatt! Välproducerat och allting ligger där det ska i mina öron!
Den här måste ju bara vara kommersielt gångbar! Som tidigare sagts -promota mot nästa sommar.
Mycket bra! :)
Ha det!
/Johan Lindeberg
equality:
Låter bättre! :)
perrra:
Tack alla för era enormt fina ord!!!
Hellpig:
Låter ju precis som en sån här låt skall låta, glatt och sorglöst. Snyggt mixat och allt det där, får ge dig tummen upp!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida