Forum > Demolåtar
Larsson - Purple You (akustisk/sång)
karl:
skön låt...några prylar i sången men på det hela schysst feel som så många gånger förr... tycker om formatet...varken längre eller kortare
Allt gott / karl
Kornstad:
Det var en riktigt skön snutt det här! Hoppas verkligen att vi får höra ett färdigt alster i denna "enkla" stil här på forumet. Fick Garfunkel-vibbar här så det står härliga till. Riktigt bra känsla i låten och kul i texten att du får med färgerna på ett snyggt sätt.
Nu blev jag inte alls sugen på att gå ut och såga motorsåg längre, utan sjunker hellre bakåt och lyssnar igen, men jag måste. :(
Plinka:
Jag ansluter mig oxå till hyllningarna! Vill höra mer och längre!
Aettan:
Jag tycker det räcker som det är jag menar arret alltså en sån här låt ska vara så här typ har du en bra låt så kan du kompa med två klänypor som blir det bra ändå och det här är en bra låt. Gör den längre om du vill men det är inte nödvändigt. Ska man vara vara riktigt riktigt jäkla petig så saknas iofs. lite nagelsound i gitarrliret men då är man löjligt petigt. Skitbra Larson
Larsson:
Karl:
tack för det.. det finns lite missar här & där i sången, men tycker att det funkar ändå
skönt dessutom att den funkar i det här korta formatet.
för det känns verkligen som en hög tröskel att ta den vidare
och den funkar för mig nu..plus att jag är lat!! :rolleyes:
tack för ordet! :)
Kornstad:
tack för det. för mig känns den redan klar..
här får du en bättre låt att såga till:
http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=122284&songID=5888120
:rolleyes:
tack för den fina responsen! :)
Plinka:
tack, tack & tack..men Nja..
tack för feedbacken! :)
Aettan:
kul att den gilas, & som sagt att den kan få vara kort
men en aledning till att det inte är mycket nagelsound är att det nästan inte är något nagelspel
det är iofs lite vid slutstrofen, men väldigt återgållet
kan iofs höja den mickade signalen, men då kommer squeekljuden bli mer påträngande åxo
så jag tror det får vara ändå!
tack för inputen! :)
tack alla för eran feedback!
/Larsson
:)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida