Forum > Demolåtar

typ Enya eller etno - Henrik Larsson Bauman

<< < (4/6) > >>

freddy:
Kul versioner HM och JT. Intressant lyssning :D

Plinka:
Gillar framför allt Gitano med sin stämning. Hojta gärna till om ni behöver en tjejröst som komplement!
Hannah kan nog bli väldigt bra med lite jobb! HMike är helt rätt där, men Bows inspelning kanske måste göras om, för nu är det outhärdligt mycket brus!

bow35:
Häftigt!

Jag tycker HMs version av Hanna är mycket bra. Basen gör mycket. Även det lilla ekot är bra. Gillar även när den extra rösten läggs på. Kunde varit mer pukor. Synd att den slutar så tvärt. Sen tycker jag att man kan klippa den allra första början (det första "håååå"), men ha kvar basen (alltså börja med basen) och komma in med första "hannaaa".

JTs version av Hanna är lite mindre övertygande. Gillar mycket "stråkarna" som kommer in nå'nstans i mitten. Och jag gillar epilogen. Gitano är lurig eftersom rytmen är en trea. Men jag tror det skulle bli häftigt att överrösta mitt benklapp med riktiga trummor.

Plinka, jag vet inte om jag fixar att göra en nyinspelning av Hanna. Det var en improvisation jag gjorde en dag 2005.

Harmonica mike:
Hej Hendrik. Kul att du gillade mitt bidrag på Hanna.dessvärre så har jag dåligt med tid för att göra den klar.. Det hade varit kul om nån annan hade hakat på,och gjort arret klart,så hade jag kunnat lägga lite soloräkor då tillfälle ges..
Mvh MICAEL

jay thomas:
OK, "can't win them all". Tyckte att det var kul att göra någonting i vilket fall.  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion