Forum > Demolåtar
typ Enya eller etno - Henrik Larsson Bauman
bow35:
Vill bara tillägga att jag uppskattar och är tacksam för tonen på detta forum. Vissa ställen får man höra en hel del skit om man kommer med nå't udda.
Emulator:
--- Citat från: bow35 skrivet 10.07.2008, 22:33:34 ---Vill bara tillägga att jag uppskattar och är tacksam för tonen på detta forum. Vissa ställen får man höra en hel del skit om man kommer med nå't udda.
--- Slut citat ---
....och vi uppskattar udda musik. bra mycket roligare och dessutom utvecklande för samtliga :)
Harmonica mike:
Hej Henrik.
Tog mig friheten att lira lite på din låt..Mest för att ge Jay Thomas lite ideér,om ni gör nåt ihop av denna..Mycket snabbt lirat detta och utan metronom så det går nog inte att använda på en "färdig" version.Men det här hörde jag i din låt..
Lirade lite bas,egg som komp samt lite Hammond orgel och lite puk lir på keys..Skrålade in lite sång oxå..Kortade av låten ordentligt då den behöver ett vidare arr för att bli mer komplett.
Nåväl,så här låter det.
Mvh
Micael
jay thomas:
Kul HM! Lät ganska annorlunda mot mina ideer. ;) Jag tycker att du har fått fram något bra där! :)
Här kommer mitt första utkast till remix av gitano. Satsar i första hand på mäktig ödslighet och atonalitet.
Gitano Remix I
Harmonica mike:
--- Citat från: jay thomas skrivet 11.07.2008, 14:14:39 ---Kul HM! Lät ganska annorlunda mot mina ideer. ;) Jag tycker att du har fått fram något bra där! :)
Här kommer mitt första utkast till remix av gitano. Satsar i första hand på mäktig ödslighet och atonalitet.
Gitano Remix I
--- Slut citat ---
Thanx JT.
Din ide´på gitano prylen är inte heller så tokig..Nåväl,kul att göra nåt annat än den egna musiken..
Fast lite blues lyckades jag trycka in i "min" verre av "Hanna".. :D
Vi får se vad Henrik säger om våra ide´r.. :)
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida