Forum > Demolåtar
Dividend feat Mahan - Chinese Kung Fu 080705
Dividend:
1up: Kul! Tack..
HMike: Jag vill också ha sång, fast varken jag eller obbnäs vill sjunga :D Om nån har en lustig text om babes, bira och öh kung fu, och kan sjunga så är det bara att PM:a :D
Wernborg: Det enda ackordet är prylen med låten ju! :)
G hela vägen! :D (nästan)
Samma med att trumsektionen från obbnäs och gitarren kommer in efter halva...
Emu: Oki, mer i introt alltså. Sant...
Tack för lyssning alla! :)
Leif:
Tjena Dividend!
Skön låt det här! Är lite svag för det här asiatiska soundet...hade dille på HK-rullar ett tag. Har hela hyllorna fulla av gamla och nya Kung Fu-filmer, men nu har det inte köpts en på ett bra tag. Jävla gött driv när trummor och elgura drar igång senare i låten! Kunde vara kul att höra med sång, men jag tycker nog att det funkar bra så här med...det beror på hur du vill att låten ska utvecklas...med en kul text kan det ju låta mindre seriöst, men å andra sidan kan det ju ge låten en helt annan känsla och humor kan bli riktigt bra att använda på en sån här låt...ser fram emot att få lyssna på nästa version!
Tack för musiken! :)
Mvh/Leif
Dividend:
Tjena!
Jäpp, har ett par HK-rullar själv :D Kan vara grymt roliga när man förstår humorn :)
Ja, måste vara en "välskriven" text nästan om det skall införas humor här. Tack för dina tankar!
Leif:
Hallå igen!
Ja, dem kan ju vara det. :D
Kommer jag på en text så hör jag av mig! Kan ju vara en schysst kombo det där med Kung Fu och öl...om det nu kan vara ett tema?
Ha de gött!
Mvh/Leif
Dividend:
Jodå! :) Kör på det! :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida