Forum > Demolåtar

Perrra - We're Back Again

(1/3) > >>

perrra:
LÅTNAMN: We're back again!
ARTIST/GRUPP: Perrra
GENRE: Eurodance med 90-tals touch i text och Rap osv ;)
LÅTLÄNGD: 2:40
KOMPOSITÖR: Marcus "Perrra" Persson
PRODUCENT: Perrra
EV. MEDVERKANDE: Djonas (Jonas Ekestubbe på samtliga gitarrer)
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3

Yeah!

Sån här musik är jag upplevd med... fast kanske inte på samma sätt.. men om man ser till text och enkelheten så.
Detta kan bli riktigt tufft...
Jag har anlitat en riktigt skön kille som KAN räppa, och en tjej vars namn är Rebecca Hallberger kommer och besöker mig i studion hela helgen nu... så ska försöka få lite E-type vibbar av detta tänkte jag :)

Nu räppar jag och sjunger jag, och ta det som rååå demo nu tack, he he ..

Djonas, du är guld värd!

Mvh

Perrra
http://mirror.perrra.nu/Perrra-Weare_back_again_DEEMO.mp3

NY version: http://mirror.perrra.nu/Perrra-We_are_back_again_PERRRA_SE.mp3

Tokai:
När du skriver att du är "upplevd med" den här musiken, menar du kan kanske uppväxt med?
Eurodisco, perfekt. Väldigt mycket E-type. Jag saknar originalitet. Men eftersom all den här typ av musik låter likadan, i mina öron iallafall,  så är det kanske för mycket begärt. Tycker du rappar rätt ok. (det lilla jag vet om rapping). Vågformen i Wavelab nästan tegelsten, så nog är det volym och lite dynamik alltid ;)

Clemens:
Hej Perra!

Ja..låter snyggt rent proddmässigt..men är lite "har hört det förr". Har lyssnat en del på din musik och ibland vågar du vara lite mer personlig..blir genast mer intressant..  :)

perrra:
hahaha.. jag menar såklart uppväxt... upplved  :blink: :o :wacko:

Jag ska ge Er en version med riktig ösig sång, stämmor, samt en riktig rappare :)

jag tror denna kommer bli ascool!

ante:

--- Citat från: perrra skrivet 02.07.2008, 21:47:46 ---hahaha.. jag menar såklart uppväxt... upplved  :blink: :o :wacko:

Jag ska ge Er en version med riktig ösig sång, stämmor, samt en riktig rappare :)

jag tror denna kommer bli ascool!

--- Slut citat ---

Va fan!! Perra, detta är ju skiten du ska hålla på med, va fan hur coool som helst

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion