Forum > Demolåtar

Keyllen - Spring (ny version)

<< < (2/4) > >>

Keyllen:
Tack för alla synpunkter, ska jobba vidare med låten och ta till mig vad ni säger, nog helt riktigt i de flesta fall. Leadgitarren är egentligen ett syntljud, blev bara så hög när jag insåg att jag kunde leka David Gilmore hur mycket jag ville - och det blev för mycket, ja. :D
God helg

Light Head:
Spontant,,

Detta är musik som skulle passa utmärkt i hifi-samanhang. MEN!! Då måste ljudkvaliteten upp ett antal snäpp!! Men det jag menar är att det är den typ av musik som har det rätta potentiella dynamikomfånget.

Bra låt, även om vissa saker som redan nämnts är lite höga.

Jag skulle verkligen bli glad om du la ner all kraft på upplösningen och ljudkvalitet!

bra jobbat

Hellpig:
Lovande låt - men den hade nog låtit mer intressant med riktiga instrument, åtminstone på gitarrerna. Inte menat som gnäll... har man inte tillgång till det så har man ju inte. Hur som... så är det rätt skönt sväng om det är! Kan behövas lite mer jobb - vet inte om det är lite utfyllnad jag suktar efter eller riktiga instrument. Svårt att säga.

equality:
Snyggt. Fin komposition. Gillar särskilt basfiguren som kontrasterar skönt mot rytmsektionen. Härligt sväng där. Den sustainade el-gitarren är helt ok men blir efter ett tag lite jobbigt skärande. Nylongurkan kompletterar fint men har en del midi över sin klang. Annars bra jobbat!

Keyllen:
OBS Ny version inlagd av Spring, inget aprilskämt :rolleyes:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion