PLOCKAR IN KOMMENTARER FRÅN RÖSTNINGSTRÅDEN:
5. Mahan. Mer 60-70 tal. Vad var temat egentligen? Kompetent o kretivt genomfört.Poäng
Lyfter hatten o bugar, tack för kommentaren och den dyrbara rösten!
5. Mahan – The great wall of sound Kunde man få denna lite mer i Live? Nej det tror jag inte, underbart framförande av bandet med uppvärmning och allt. Fullt ös på alla kranar snyggt med publikklappet insynkat – orgeln öser ut sig sköna ljud och tävlar med trummorna om uppmärksamheten.
Tack Eko för fin kommentar!
Jag tycker Mahan har fått till det i sin "scen närvaro ala´ rock fest"..Åtminstone associerar jag till bilden som Tsm har lagt upp på framsidan.Lite synvilla och rock scen på samma gång så den får min andra point.
Kul att man i Boden gillar LIVE greijen från Hyrkköläskogen! Vi på "scenen" tackar dig för ett snyggt poäng!
5
8
10
från herr topp bra jobbat
TJOU TONY
Antar o hoppas att det är poängutdelningen o icke tipsraden du presenterar! Näemen ett STORT tack att du tog dig tid att lyssna igenom alla bidrag och ett ännu större T A C K för att jag fick ta del av din utdelning!
5. Mahan - En riktgt skön rock-rykare i 70-tals anda (om jag minns rätt)
Hogge då,jovisst, det kan vara både 70 o 80-tal i denna låt som du härligt kalla r för "rock-rykare"! Tackar innerligt för poängen!
5 Mahan
Otroligt fånig inledning med cirkuspresentatör på speed.
Det händer ingenting, tyvärr.
Synd att du inte hittade nåt i detta, men å andra sidan e det ju viktigt att det finns olika åsikter.
Hur som helst så tackar den fånige cirkusdirektören för lyssningen o kommetaren
5 Mahan - The great wall of sound
En annorlunda tolkning av väggen fast det låter mer som ett hårdrocksband utomhus 1978 än det som jag associerar med vägg.
MEningen var just att det skulle tolkas som utomhuskonsert, och om jag kommer ihåg rätt så stod det en grå stooor betongvägg bakom scenen!

TAck för lyssningen o kommenten
5 Mahan - The great wall of sound
Hehe, det här var riktigt kul. Wall of sound i det här fallet skulle vara Greatful deads 74-rigg då. Låten fastnar inte. Väldigt välgjort ner till minsta arena-eko-studs, men uppfyller inte tema riktigt, tycker jag.
TAckar Rattlet för den, jadu det råkade blåsa som fan den dan så det är vål inte så konstigt att inte låten fastnade

5. The great wall of sound (Mahan) - Hehe, vad händer, "livesimulering", kul initiativ, du ha lyckats bra tycker jag. Låten är röjig, släpar lite, kanske skulle gått några bpm snabbare. Snygg stämsång emellanåt och bra gastat.
Tema: ja, inte riktigt klassisk vägg , mer vägg a la bilden på framsidan av kontrollrummet, så därför poängvarning här med.
TAck Flabbför detaljerad kommentar, och snyggt att åtmiståne få en poängvarning!
TACK FÖR RÖSTER O KOMMENTARER OCH TACK TILL ARRANGÖREN SOM KLARADE DETTA MED GLANS!
h. johan