Forum > Färdiga produktioner

Eko, Iken, Mahan - I say enough

<< < (6/9) > >>

Dividend:
Bra gung i denna!

MaxB:

--- Citat från: Eko skrivet 04.06.2010, 03:33:42 ---Här kommer en nästan tvåårig bump som jag råkade lyssa på nu inatt när jag har tandvärk och det hjälpte - eller var det möjlige treon?
I alla fall efter det att låten blev helt klart med utredda stereodelayer och Mahan på trummor och Ikens fabolösa bas så kom ingen kommentar alls och det tycker jag den är värd. Johan sydde ihop det hela på ett bra sätt tycker jag.
Eller är det bara jag som är nostalgisk :P

--- Slut citat ---

[mp3=200,20,0,left]http://www.wideworld.se/music/I_say_enough_v2.mp3[/mp3]

Nu har du blivit nostalgisk gubbe!  ;)
Ja, det finns mycket gammalt material som är bra!

Nu har jag skrivit min kommentar för idag.  :lol:

Tokai:
Bra bump, mannen! Lite vilt och något ostrukturerat, alltså men fetsväng på sina håll. Och basspelet är ju grymt. Sången får mig att lite tänka på Ian Dury & Träskallarna (Blockheads), antar dock att texten inte är lika klipsk men måste erkänna att jag inte studerat den mer ingående.

clavinova:
Haha, sångljudet låter som en blandning mellan Wolfman Jack och något slags 70-tals disco. Inte särskilt förtjust i låten tyvärr, finns andra från dig som jag gillar betydligt bättre.

MaxB:

--- Citat från: clavinova skrivet 05.06.2010, 22:55:29 ---Haha, sångljudet låter som en blandning mellan Wolfman Jack och något slags 70-tals disco.

--- Slut citat ---

Undrar om effekter på sångljudet ligger på insert istället för send (via FX Effects eller vad det heter)?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion