Haha, kattkräk skall vara ute och inget annat, och ABSOLUT inte i en studio, klös klös så var den högtalaren för 10.000:- kaputt eller något annat man satt upp som dyrt absorbentmaterial + all jävla pälshårsutsöndring, fyyyy...
Jag och frugans grabb var ute i skogen häromveckan, åkte bil på en skogsväg i ingenmansland då plötsligt ett djur hoppar framför oss på vägen, en besynnerlig gång/hoppstil som gjorde mig lite skum då jag inte kunde placera arten direkt, såg ut som en kanin och en katt samtidigt men det stämde liksom inte.
Han sprang ut och jagade den-tokstollen- jag klev ur och väntade på honom och sakta insåg jag att det var en lokatt-unge som tagit sina första trevande steg/skutt (mindes de korta små öronen med snibbar och ingen svans), ropade på honom att komma tillbaka eftersom det kan vara direkt livsfarligt för honom o mamman dyker upp och ungen sannolikt bara var en bit ifrån boet/gömslet...
Borde sätta upp en videokamera där och skicka in som naturfilm alt. ligga på pass i kamouflagedräkt med kikare + kamera, detta är mycket ovanligt då de är superskygga!