Forum > Demolåtar

Dividend - Athens (arbetsnamn)

<< < (10/11) > >>

Emulator:
gah. trots bitvis lysande sång och riktigt bra instrumentering grepar jag ingen helhet. Kanske flyter marre ihop lite med annat? vet inte. lyssnar mer och återkomme :D

Marruschkka:

--- Citat från: Emulator skrivet 09.07.2008, 00:27:56 ---gah. trots bitvis lysande sång och riktigt bra instrumentering grepar jag ingen helhet. Kanske flyter marre ihop lite med annat? vet inte. lyssnar mer och återkomme :D

--- Slut citat ---

EMU: Det tackar vi för...att utkastsången gillas..bitvis ;)*blink*

Nu saknas 50% av sånginsatser här..som snart kommer..kan säkert bidra till icke-helhetsbilden..trots att jag tror jag vet vad du menar, lite instrument som bråkar med vokalen...?

Jag vet ju hur sopran-stämman ska låta, och jag tror det blir jättefint när ÅsaS får till det, klart spännande detta :P

Superb musik som vanligt av Divi.

/Marr

Emulator:
haha :) Bitvis lysande står det. resten är det inte fel på heller ;)

Jag väntar nog tills verket är klart med åsikter på helheten :D

jay thomas:
Hepp! Otroligt stämningsfullt, håller hela vägen tycker jag.  :)
Gillar instrumentering och det du gör med EWSQ orkestern, inte helt lätt så jag misstänker att det har gått en och en annan timme.  ;)

Dock kommer jag att vara lite grinig nu. Marrs sång är lite väl mycket vassa "S" och "läsp" bitvis. Jag misstänker (och hoppas) att det är någon effekt som spökar.

Dividend:
Kenta K: Hej det var ett tag sen! :) Tack.. Tror jag  :mellow: :)

Emu: Jajo, klarinett och flöjt skall bort bl a, gräva ett hål åt Marr och ÅsaS där deras röster får mer spelrum, så får vi se om det blir bättre eller sämre ;)

JT: Tack :) EWQL kanske du menar?  :D Denna tog ovanligt lång tid, är kul att du märker det :)

Jajo, vi håller ju fortfarande på också. Ingen De-esser på Marr än, annars bara kompression.. Tack för påpekandet!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion