Forum > Demolåtar
Dividend - Athens (arbetsnamn)
Harmonica mike:
Hej Per.
Följt denna lite i smyg.. :D
Lyssnar på version B Marr test..finns det nån annan version som jag missat med Åsa,s..?
Jag tycker att detta är en av dina bättre.Fina melodier som följer en genomtänkt struktur.
Bra insats av Marr..Tyckte jag läste att Åsa.s skall vara med på denna..så jag antar att det kommer mera då längre fram..Visst kan jag tänka mig mer sång på denna,det skulle inte skada så jag avvaktar med mitt final utlåtande tills du har alla pålägg i hamn..
Mvh
Micael
Dividend:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 06.07.2008, 19:46:15 ---
Lyssnar på version B Marr test..finns det nån annan version som jag missat med Åsa,s..?
Jag tycker att detta är en av dina bättre.Fina melodier som följer en genomtänkt struktur.
--- Slut citat ---
Tjena micael :) Coolt att du tycker att det är en av de bättre, jag vet dock inte om jag håller med :) Eller det gör jag nog.. Finns en potential här!
Det kommer mer sång, var så säker! :)
Dividend:
Ok, vi tar oss framåt. Nu en vecka efter med mer sång.. Vi behöver väl kritik på sång, och samspel orkester <-> sång och teknikaliter...
Hur ställer vi oss till dubbning t ex? :) Instinktivt är jag emot..
Skall även se till att följa emus råd om mindre predelay och kanske även ha mindre reverb öht nu när jag lyssnar.,. :blink:
Marruschkka:
Nu låter det allt lite kajko här...efter 4:00....hahaha...fixa please ;)
/Marr
Kenta K:
så.... Vackert.... :mellow:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida