Forum > Färdiga produktioner

Kenneth F - Life Has Just Begun

(1/3) > >>

Kenta K:
LÅTNAMN: Life Has Just Begun
ARTIST/GRUPP: Kenneth F
GENRE: Ambient (Hymne)
LÅTLÄNGD: 5:08
KOMPOSITÖR:Kenneth F
PRODUCENT: Kenneth F
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3

En ny låt jag jobbat med ett bra tag. Inspiration fick jag från min syster. Hon fick precis barn. Världens finaste dotter.  :wub:
Berätta för mig vad ni tycker. Nått som fattas, nått som är för mycket? Ljudbilden ?

Tackar för alla kommentarer jag får!!!  :D :D :D

MaxB:
Det är vackert och pampigt. Har dock inga direkta kommentarer som kan hjälpa dig ur mixningssynpunkt. Känns som att det är bättre skruvat än om jag skulle försöka sköta reglarna...  :rolleyes:

Harmonica mike:
Tjabba kenta k.
Mixen helt ok,så även låten.Stycket är lugnt och vackert,precis som barn är när dom är alldeles färska.

Du kan ju alltid förlänga stycket senare under livet när det blir lite mer spring i benen på tösen :)

Så då är du morbror nu då,gratulerar!

Mvh
Micael

Kenta K:
MaxB:   Tjena! Vackert och pampigt är precis det jag letar efter. Så då har jag fått till den biten iallafall. :) Försöker skruva så gott det går och lyckades ungefär på denna :)

Mike: Så jäkla skönt o se dig här mike. Du lägger alltid en komment. Även om det är värsta dunka dunka musiken eller det är folkmusik från bongo. Alltid kul när du tittar inn :) Den iden du kommer med har jag haft själv, men jag tänker större banor. Avslöjar inget än. :)
Ja jag är morbror. För 8nde gången. Och 9nde på väg. haha :) Dom står i mina syskon! :)

:P ;)

mahan:
Tjou Kenneth!

Länge sen sist, men dina greijer blir ju bara bättre. Grattis till morbröderskapet, vet ju inte om detta assosierar direkt till nåt sånt...
men å andra sidan ligger det nåt hmmm.... kyrkligt i detta, i positiv mening. Stort och utmanande, pianot som gör greijen här.
Trummorna då, virveltrumman onödigt vass och livlös, annars funkar det OK! KAnske haihatten ner ett snäpp åxå. Detta är ingen "trumlåt".

Gillar detta, tar du emot ideén om att fixa på trummorna så får du 5/5 av mig :)

h.  johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion