Forum > Demolåtar
JT - Est till E.S.T.
Marruschkka:
Nu blev det schyst sväääng...kan bli nåt riktigt bra det här J.T ;)
Snyggt titel-namn du :D
/Marr
IKEN:
:) Blev bra JT,synd att du inte talade om vilken typ av baslir du ville ha...... :P ,nå,jag önskar Forumet en trevlig sommar,IKEN drar till Åland/Kumlinge,därefter Skåne........... :lol:
''keep on rockin' in the free world'' :wub:
C U in the autum...........
Wernborg:
Sköj!
Lite gitarrpill ska jag nog kunna få till bara jag får igång "studion". Lite i delar för tillfället, men den ska nog snart vara uppe igen.
jay thomas:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.06.2008, 13:50:06 ---Nu blev det schyst sväääng...kan bli nåt riktigt bra det här J.T ;)
Snyggt titel-namn du :D
/Marr
--- Slut citat ---
Ja visst blev det, tack för omdömet! :) ( även jag är nöjd ju...)
Titeln är lyckad, eller hur? ;)
--- Citat från: IKEN skrivet 24.06.2008, 18:43:17 --- :) Blev bra JT,synd att du inte talade om vilken typ av baslir du ville ha...... :P ,nå,jag önskar Forumet en trevlig sommar,IKEN drar till Åland/Kumlinge,därefter Skåne........... :lol:
--- Slut citat ---
Sorry Iken, bommade där. :( Tack ändå för att du tog dig tid att lägga bandlös, hoppas att det blev en bra övning! :)
Tack detsamma och som sagt, köp mycket fisk nu... ;)
--- Citat från: Wernborg skrivet 24.06.2008, 18:46:10 ---Sköj!
Lite gitarrpill ska jag nog kunna få till bara jag får igång "studion". Lite i delar för tillfället, men den ska nog snart vara uppe igen.
--- Slut citat ---
Sköj tillbaka! :) Det ser jag fram emot! Låten går i E-moll och tempot är 145 bpm.
Om det finns fler som vill bidra, PMa mig så löser vi det! :-)
IKEN:
[
--- Citat från: IKEN skrivet 24.06.2008, 18:43:17 --- :) Blev bra JT,synd att du inte talade om vilken typ av baslir du ville ha...... :P ,nå,jag önskar Forumet en trevlig sommar,IKEN drar till Åland/Kumlinge,därefter Skåne........... :lol:
--- Slut citat ---
Sorry Iken, bommade där. :( Tack ändå för att du tog dig tid att lägga bandlös, hoppas att det blev en bra övning! :)
Tack detsamma och som sagt, köp mycket fisk nu... ;)
Jorrå,jag ''köper'' min fisk,Sik är inte nått man tar upp på metspö i alla fall........ :D
ÅLAND,HERE I COME!!!!!!!!!!!!!
:lol: :D :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida