Forum > Demolåtar

JT - Est till E.S.T.

<< < (4/7) > >>

Marruschkka:
Nu blev det schyst sväääng...kan bli nåt riktigt bra det här J.T  ;)

Snyggt titel-namn du :D

/Marr

IKEN:
 :) Blev bra JT,synd att du inte talade om vilken typ av baslir du ville ha...... :P ,nå,jag önskar Forumet en trevlig sommar,IKEN drar till Åland/Kumlinge,därefter Skåne........... :lol:
''keep on rockin' in the free world'' :wub:
C U in the autum...........

Wernborg:
Sköj!

Lite gitarrpill ska jag nog kunna få till bara jag får igång "studion". Lite i delar för tillfället, men den ska nog snart vara uppe igen.

jay thomas:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.06.2008, 13:50:06 ---Nu blev det schyst sväääng...kan bli nåt riktigt bra det här J.T  ;)

Snyggt titel-namn du :D

/Marr

--- Slut citat ---

Ja visst blev det, tack för omdömet!  :) ( även jag är nöjd ju...)
Titeln är lyckad, eller hur?  ;)

--- Citat från: IKEN skrivet 24.06.2008, 18:43:17 --- :) Blev bra JT,synd att du inte talade om vilken typ av baslir du ville ha...... :P ,nå,jag önskar Forumet en trevlig sommar,IKEN drar till Åland/Kumlinge,därefter Skåne........... :lol:

--- Slut citat ---

Sorry Iken, bommade där.  :(  Tack ändå för att du tog dig tid att lägga bandlös, hoppas att det blev en bra övning!  :)

Tack detsamma och som sagt, köp mycket fisk nu...  ;)

--- Citat från: Wernborg skrivet 24.06.2008, 18:46:10 ---Sköj!

Lite gitarrpill ska jag nog kunna få till bara jag får igång "studion". Lite i delar för tillfället, men den ska nog snart vara uppe igen.

--- Slut citat ---

Sköj tillbaka!  :) Det ser jag fram emot! Låten går i E-moll och tempot är 145 bpm.

Om det finns fler som vill bidra, PMa mig så löser vi det! :-)

IKEN:
[

--- Citat från: IKEN skrivet 24.06.2008, 18:43:17 --- :) Blev bra JT,synd att du inte talade om vilken typ av baslir du ville ha...... :P ,nå,jag önskar Forumet en trevlig sommar,IKEN drar till Åland/Kumlinge,därefter Skåne........... :lol:

--- Slut citat ---

Sorry Iken, bommade där.  :(  Tack ändå för att du tog dig tid att lägga bandlös, hoppas att det blev en bra övning!  :)

Tack detsamma och som sagt, köp mycket fisk nu...  ;)

Jorrå,jag ''köper'' min fisk,Sik är inte nått man tar upp på metspö i alla fall........ :D
ÅLAND,HERE I COME!!!!!!!!!!!!!
 :lol: :D :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion