Forum > Demolåtar

JT - Est till E.S.T.

<< < (3/7) > >>

IKEN:

--- Citat från: jay thomas skrivet 23.06.2008, 22:33:30 ---
--- Citat från: IKEN skrivet 23.06.2008, 19:04:21 ---Måste nog lägga om basen,vid lyssning nu på morgonen hör jag att jag är ute och seglar på vissa partier..........verkligen... ... :blink:
svårt som fan att lira bandlöst....... MEN FAAN VILKEN UTMANING...... ;) :lol:
Detta kan bli så jävla bra JT!!!! :wub:

--- Slut citat ---

Yo Iken, det är lugnt! Tror också på att det kan bli riktigt bra, tack för stödet!  :)

BTW, det gungade lite "lätt" på havet men sillen stannade kvar i maggen...  ;)

Wernborg, förresten, du är välkommen att lägga en gitarräka om du vill.  ;) Förra gången blev det ju kalas!  :)

--- Slut citat ---
:lol:

Marruschkka:
Vilket behjärtansvärt projekt :wub:

Du & IKEN börjar få till det...och lite jazzgura på detta, så kommer det bli kanon ju!

Jag hejar på här jag :P

/Marr

IKEN:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.06.2008, 10:20:34 ---Vilket behjärtansvärt projekt :wub:

Du & IKEN börjar få till det...och lite jazzgura på detta, så kommer det bli kanon ju!

/Marr

--- Slut citat ---
Mitt basspår är inte där ännu,men det kommer nog,JT har fått det via Skicka filen.se  :)

Marruschkka:
Så spännande..jag väntar ivrigt :P

/Marr

jay thomas:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.06.2008, 10:20:34 ---Vilket behjärtansvärt projekt :wub:

/Marr

--- Slut citat ---

Tack Marr!  :) Det känns jättekul att göra det, tycker att Esbjörn är värd alla musikaliska hyllningar.  :)

Nu finns det en ny version med ett återkommande flöjttema inspirerat av Jan Johansson samt en dubbelbas från Halion One att lyssna på: Est till E.S.T V23

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion