Forum > Demolåtar
JT - Est till E.S.T.
IKEN:
--- Citat från: jay thomas skrivet 23.06.2008, 22:33:30 ---
--- Citat från: IKEN skrivet 23.06.2008, 19:04:21 ---Måste nog lägga om basen,vid lyssning nu på morgonen hör jag att jag är ute och seglar på vissa partier..........verkligen... ... :blink:
svårt som fan att lira bandlöst....... MEN FAAN VILKEN UTMANING...... ;) :lol:
Detta kan bli så jävla bra JT!!!! :wub:
--- Slut citat ---
Yo Iken, det är lugnt! Tror också på att det kan bli riktigt bra, tack för stödet! :)
BTW, det gungade lite "lätt" på havet men sillen stannade kvar i maggen... ;)
Wernborg, förresten, du är välkommen att lägga en gitarräka om du vill. ;) Förra gången blev det ju kalas! :)
--- Slut citat ---
:lol:
Marruschkka:
Vilket behjärtansvärt projekt :wub:
Du & IKEN börjar få till det...och lite jazzgura på detta, så kommer det bli kanon ju!
Jag hejar på här jag :P
/Marr
IKEN:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.06.2008, 10:20:34 ---Vilket behjärtansvärt projekt :wub:
Du & IKEN börjar få till det...och lite jazzgura på detta, så kommer det bli kanon ju!
/Marr
--- Slut citat ---
Mitt basspår är inte där ännu,men det kommer nog,JT har fått det via Skicka filen.se :)
Marruschkka:
Så spännande..jag väntar ivrigt :P
/Marr
jay thomas:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.06.2008, 10:20:34 ---Vilket behjärtansvärt projekt :wub:
/Marr
--- Slut citat ---
Tack Marr! :) Det känns jättekul att göra det, tycker att Esbjörn är värd alla musikaliska hyllningar. :)
Nu finns det en ny version med ett återkommande flöjttema inspirerat av Jan Johansson samt en dubbelbas från Halion One att lyssna på: Est till E.S.T V23
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida