Forum > Färdiga produktioner
Cykeln - Midsommardagenefter sviten
freddy:
ojoj, här händer det prylar. Nya saker i ett, vilket är kul. Svårt at få grepp om låten. Men du lyckas skapa de olika stämningarna i låten fullt ut tycker jag. Vissa delar känns lite smått otajta, men det är så lite så det kommer du undan med :D
Jag skulle nog säga att ett bättre namn på denna låt vore "världen runt på 10 min", för det känns verkligen som vi svänger runt lite varstans.
Gillar melodierna och det olika delarna. Avslutningen var underbar! :) Kul stycke musik helt klart.
cykeln:
flabb
ett hopkok? ja så är det nog. en musikalisk skildring av dagen efter. Den jobbiga synten är en d-la fågel. Kul att den åsamkar ryckningar i foten.
eq
musikaliskt omdöme -överraksning och vansinne - tack för det!
Klippa ihop en kortversion - har nog bara mp3orna kvar av detta, så jag vet inte.
karl
Laurie A vibes - rodnar!
hm
Tack. .. förmågan att blanda friskt - tja här handlar det mest om tjuveri och avkoppling .. att klippa och klistra, att få olika delar att bli någon form av helhet i tre faser
freddy
Tack. ja det är ju lite att stapla olika saker på och efter varandra för att i musik förmedla en känsla av dagen efter. En sådan dag känns ju gäran lite otajt. :)
ps
som sagt - ta det inte så allvarligt! :D
Leif:
Tjena Cykeln!
Go låt du har pillat ihop här! Gillar att du skapar en episk känsla över låten. Snygga instrument och ljud. Dock låter det som att ljudet ibland faller bort lite, men det kanske är ett filter som gör det medvetet, eller så är det filen jag fick hem som inte var 100. Annars är det kanon. Det låter som ett hyfsat ordnat kaos. Ett fint soundtrack att ha dagen efter. Riktigt gött Jobbat!
Tack för musiken!
Mvh/Leif
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida