Forum > Demolåtar

låt snart färdig

<< < (2/2)

Eddi:
Ball musik - Agent 87 smart åker till ryssland - fick jag som sammanfattning i mitt arma huvud. Skulle vara intressant att får höra med sång - hur nu den ska läggas....
Eko

mahan:
Tjoub CUBE!
Vore nais om du använde dig av KR:s standupmodell, vem deltar och .....etc.
Låten iofs är ju skitsnygg. AD drums funkar som bara den, ypperliga 80-tals riffar sitter som snäpp!

enda som saknas  är ju SÅNGEN! Comeomn, släpp in en sångare/sångerska, skulle lyfta låtemn åtta snäpp!

h.  johan

Harmonica mike:
Tjena Cuben.
Jomenvisst,detta låter bra.Sång vore guld för komplett låt.Snyggt arrat och lirat över hela linjen.

Inväntar sången..

Mvh
Micael

Cube:
Tack för dom schyssta kommentaren allihoppa! =)

--- Citera ---Ball musik - Agent 87 smart åker till ryssland - fick jag som sammanfattning i mitt arma huvud. Skulle vara intressant att får höra med sång - hur nu den ska läggas....
Eko
--- Slut citat ---
hehe.. javisst varför inte, det kanske blir soundtrack till nån ny jamesbond film....  :huh: not

--- Citera ---Tjoub CUBE!
Vore nais om du använde dig av KR:s standupmodell, vem deltar och .....etc.
Låten iofs är ju skitsnygg. AD drums funkar som bara den, ypperliga 80-tals riffar sitter som snäpp!

enda som saknas  är ju SÅNGEN! Comeomn, släpp in en sångare/sångerska, skulle lyfta låtemn åtta snäpp!

h.  johan
--- Slut citat ---
KR:s stanupmodell, oj jag trodde man använde den när låten var klar? ja AD är ju heltklart bäst :) .. aa jag kände faktikskt också att det blev lite 80-tal över det hela även om det inte var så jag tänkte det från början.. men visst funkar det :)

--- Citera ---Tjena Cuben.
Jomenvisst,detta låter bra.Sång vore guld för komplett låt.Snyggt arrat och lirat över hela linjen.

Inväntar sången..

Mvh
Micael
--- Slut citat ---

Sången hoppas jag är klar snart.. lägger upp den så fort den är klar!

Mvh / Emir

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion