Forum > Demolåtar
The Progress
flash:
LÅTNAMN: The Progress
ARTIST/GRUPP: Fredrik Rydin
GENRE: Progressiv rock
LÅTLÄNGD: ?
KOMPOSITÖR: Fredrik Rydin
PRODUCENT: Emu
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Hallå alla!! här kommer min senaste som jag har suttit och petat i ett tag. Hoppas ni uppskattar denna lilla bit som ska bli färdig nån gång förhoppningsvis. Skulle gärna vilja ha lite feedback :-)
http://flash72.diinoweb.com/stream/files/The%20Progress-01.mp3
Kornstad:
Oj, det låter riktigt bra det här. Såg i ögonvrån när jag var hos en kompis i söndags en låt med samma namn på Studio, men hann aldrig kolla vad det var. Är det din låt där med kanske?
Skönt gitarrlir och goa trummor, med undantag för virveln som jag inte alls gillar. Låter som du slår på en pappkartong eller nåt när jag lyssnar i mina billiga lurar. Annars grymt.
/ Kornstad
Wernborg:
Gott intro. Lite Rush-vibbar åt Hemispheres-hållet. Helbra, men den är längre antar jag?? Fint ljud överlag, men kanske ligger gitarren något högt i mix.
Clemens:
Yes!... sånt här gillar jag! låter som lite av varje..Saga..Rush.. förstår att det petats en hel del..vill höra mer! Skulle möjligtvis kunna vara lite mer elak ljudbild..skulle vilja höra hela låten klar innan man analyserar.. :) men det här låter mer än lovande...
freddy:
Gött mos detta, progressiv rock ligger mig varmt om hjärtat. Ska denna vara instrumental eller kommer det sång? Den klarar sig nog instrumental också eftersom det händer saker hela tiden. Vill helt klart höra mer!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida