Forum > Demolåtar
EMU: (Fertilizer ) Disrelief
cykeln:
Pysande, väsande nästan fräsande
mörker, ondska
En trillerosande början -
Spännande ljudbilder - landskap
Snyggt! när trummorna drar igång makinrytmen
Vad kan ligga på detta? Piano? En ensam violin? En ljus spröd kvinnostämma ...
men? vad är det som ligger på slutet? Ett lyckligt ?
Hä bli bra dä
Eddi:
Version två klart bättre - ser en filmmusik här - jag saknar inte direkt sång - bara själva filmen som måste vara spännande med en sådan musik - bra jobbat.
Eko
Emulator:
--- Citat från: cykeln skrivet 22.06.2008, 22:50:42 ---Pysande, väsande nästan fräsande
mörker, ondska
En trillerosande början -
Spännande ljudbilder - landskap
Snyggt! när trummorna drar igång makinrytmen
Vad kan ligga på detta? Piano? En ensam violin? En ljus spröd kvinnostämma ...
men? vad är det som ligger på slutet? Ett lyckligt ?
Hä bli bra dä
--- Slut citat ---
ja...hur skall det sluta tro? har lite uppslag att komma tillbaka till när den legat till sig lite. kul at du uppskattar och beskriver det så målande -precis den känslan jag ville ha :)
tack!
--- Citat från: Eko skrivet 26.06.2008, 01:51:24 ---Version två klart bättre - ser en filmmusik här - jag saknar inte direkt sång - bara själva filmen som måste vara spännande med en sådan musik - bra jobbat.
Eko
--- Slut citat ---
:)
Får ragga filmproducenter då :D :D Får se hur den utvecklas som sagt...
kul att du gillar, och tack för lyssning!
Harmonica mike:
Tjabba MR Thomp.
Ja jag klagade på att du smög dig ur stämningen från första utkastet,nu följer den med genom alstret.Filmmusik så det skriker om det! Klart att det måste gå att göra nåt läckert av detta.
"Oooh I´m frightened by/from the ghost that you brought to my mind" sjöng jag helt improviserat med lite soul feeling där mot slutet.. :) Om du sätter tumskruvar på mig så får du höra hur det lät.. :D
Dona på för tusan,det låter som om låten kommer igång ordentligt där mot slutet,ge inte upp här.Detta kan bli riktigt bra..Lämpligt sommar projekt kanske..?
Mvh
Micael
Emulator:
tack bluesman :D
har lite ideer kring denna, och kan man koppla på tumskruvarna redan nu för att få en liten lyssning ? :D finns plats för en hel del grejor här :D
skall fortsätta på denna helt klart :)
tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida