Forum > Demolåtar
EMU: (Fertilizer ) Disrelief
jay thomas:
Oj! Vilken schysst stämning du bygger upp, gillar meget! :)
Satt och lästa nyheter och musiken passade perfekt till detta! ;)
Tycker den andra hälften är alldeles suverän, röstar för behåll och utveckla! :)
Arete:
Hihi, kul att för en gångs skulle höra lite dynamik :-D
Mysig som fasen till en början. Tycker det funkar fint när trummorna kommer in, dock blev jag lite besviken på basen som blev lite väl standard-syntig... hade nog hellre hört nåt mjukare basljud som inte spelar så snabbt. Bandlös elbas med mycket slides hade ju varit gött. Hade dessutom varit perfekt att låta en bandlös gå över till att spela mer rakt mot slutet. Men lät inte alls fel, gillar verkligen pianot.
Emulator:
--- Citat från: jay thomas skrivet 18.06.2008, 00:38:48 ---Oj! Vilken schysst stämning du bygger upp, gillar meget! :)
Satt och lästa nyheter och musiken passade perfekt till detta! ;)
Tycker den andra hälften är alldeles suverän, röstar för behåll och utveckla! :)
--- Slut citat ---
ok! kul att nån uppskattade greppet :D få sen, den är lite utbytt för tillfället...eller hela låten är omgjord. men vi får se :) tack frö lyssning och kul att du gillar !
--- Citat från: Arete skrivet 19.06.2008, 01:36:44 ---Hihi, kul att för en gångs skulle höra lite dynamik :-D
Mysig som fasen till en början. Tycker det funkar fint när trummorna kommer in, dock blev jag lite besviken på basen som blev lite väl standard-syntig... hade nog hellre hört nåt mjukare basljud som inte spelar så snabbt. Bandlös elbas med mycket slides hade ju varit gött. Hade dessutom varit perfekt att låta en bandlös gå över till att spela mer rakt mot slutet. Men lät inte alls fel, gillar verkligen pianot.
--- Slut citat ---
tjo!
Ok, noterar basen där! skall se vad jag kan göra...
tack för lyssning och kommentar :)
Emulator:
Tjou. tagit en ny vändning. tänkte mig att det skall bli nåt lite otrevlig, ryggradsrypande dokument över nån otrevlig händelse/företeelse. har lite ideer....
Hur funkar detta tro? rätt mycket omixat och så, men....lite åt detta hållet....
Otrevligt
Kommentarer önskas på det mesta....men inte på syntbasen i slutet som skall bytas ;)
tjo!
Wernborg:
Obehagligt bra.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida