Forum > Demolåtar
Cykeln: Sara Olsson - My Song
freddy:
Jag tänker inte gå in och peta i detta, detta är sjukt bra... Otroligt fin röst med en otrolig och naturlig känsla, väldigt mycket talang. Nog ska du vara stolt allt.
tsmalmbe:
--- Citat från: Emulator skrivet 16.06.2008, 00:57:39 ---å ENA sidan: med tanke på åldern så finns INGET att såga på.
--- Slut citat ---
Bör sägas. Kompressorn på sången pumpar verkligen verkligen fult. Låter som nån skulle försöka stjäla mikrofonen av det stackars barnet. Sen blir hon ännu överkörd av trummorna i slutet. Sången distar på vissa ställen, kolla att det inte är nån plugg i varje fall som orsakar det.
Sjunga kan barnet nog.
MaxB:
Roligt med en ung resurs som vill sjunga!
equality:
Vilken härlig röst röst tjejen har! Imponerande glidning på "mind" t ex. Om jag letar väldigt mycket hör jag någon liten sur ton men överlag är det ju suveränt och att hon lägger ner så mycket i uttrycket är nog inte vanligt för en fjortonåring. Bravo och smått förtrollande! Kompet är bra och följer originalet snyggt. Nylongurorna låter lite midi men det är en skitsak i sammanhanget.
Kommer ihåg när denna låg på topplistorna tillsammans med Frees Allright Now. De bägge blev till slut nedpetade av den förskräckliga Rose Garden med Lynn Anderson. 1971?
Clemens:
Ja..din dotter har en väldigt bra röst..dessutom personlig...mycket bra! SE UPP FÖR BERT!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida