Forum > Färdiga produktioner
Clemens-In Memorial
Clemens:
--- Citat från: Wernborg skrivet 25.06.2008, 00:10:19 ---Go låt.
Pianosoundet gillar jag inte mycket. Speciell avslöjande blir det i introt men annars smälter det hyfsat bra in i ljudbilden. Trummorna gillar jag och såna där hopplöst hårda, omoderna virvlar är ju störtsköna. Lite nittiotals-Yes från Big Generator-plattan.
Skönt tonspråk i pianomelodin. Önskar inte sång på denna, utan tycker den funkar bra som den är. Lite bil-åka-musik. Sent.
Bra bra.
--- Slut citat ---
Hej Wernborg!
Som du säger, pianot funkar relativt bra i övriga partier..Nä..blir inte sång på denna... gillar också lite retrotrummor ibland, kan bli rätt i en del sammanhang..Tack för lyssning!
Clemens:
--- Citat från: cykeln skrivet 25.06.2008, 00:47:49 ---J-ligt skön känsla i denna låt.
Fina teman som du gör mycket av
Intressant lyssning hela vägen
Stark komposition och väl arrangerad.
Som flera har påpekat är väl ljuden inte de bästa -
hur bra blir inte detta med ett bättre ljudbibliotek och några riktiga gitarrer
--- Slut citat ---
Ja.. en uppgradering vad gäller ljudbibliotek börjar kännas aktuell...kul att du gillar känslan i låten, kan dock tycka att den stryker lite väl mycket medhårs..skulle må bra av lite tuffare stuk tror jag...tack för att du tog dig tid :)
Eddi:
Jag tänkte bara en tanke när jag lyssnade på detta Clemens - FA VA BRA - helt suveränt. Jag överlåter åt alla materialare att ha åsikter på midiljud etcetra jag pratar om låten som är WOW helt enkelt. Finns det fler sådana någonstans?
Eko
Clemens:
--- Citat från: Eko skrivet 29.06.2008, 15:32:57 ---Jag tänkte bara en tanke när jag lyssnade på detta Clemens - FA VA BRA - helt suveränt. Jag överlåter åt alla materialare att ha åsikter på midiljud etcetra jag pratar om låten som är WOW helt enkelt. Finns det fler sådana någonstans?
Eko
--- Slut citat ---
Hej Eko!
Vad kul att du gillar! Jo..det finns ett par till som liknar.. skall försöka hitta lite bättre ljud denna gång bara :) Tack!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida