Forum > Färdiga produktioner
Clemens-In Memorial
Clemens:
Inte progg denna gång..blev en lite vemodig låt..
LÅTNAMN: In Memorial
ARTIST/GRUPP: Clemens
GENRE: Worldmusic
LÅTLÄNGD: 4:23
KOMPOSITÖR: Jag
INSPELNINGSÅR: 2008
FORMAT: mp3
Leif:
Tjena Clemens!
Riktigt vacker låt det här. Brukar inte lyssna på den här genren så mycket annars, men jag gillar det. Något som dock kunde göra det mer vackert för mig är om det skulle vara "riktiga" acke guror (för det är det väl inte?) som spelade gitarrpartierna. Tycker att det kan bli snyggt när elektronisk musik hämtar in just akustiska instrument...men du har ändå fått till ett fint vemod här.
Gött jobbat!
/Leif
equality:
Fin komposition. Fin känsla. Trummorna låter bra, ja iaf bra lirat eller programmerat. I övrigt unnar jag din musik något bättre samplingar. Låter mycket midi. Trivsam lyssning. Tack!
Dividend:
Lite midi-feel kanske (ska jag säga :P på ljuden
Men helt ok komposition! Denna sparas! Finns utrymme för sång tycker jag? Mer pop än "worldmusic" skulle jag ha angett (iofs en genre jag inte har särskild stenkoll på) Dock Dire Straits liknande stämning..
Skön stegrande känsla tills halva låten har gått.
Skaffa bättre piano, så blir det full pott :)
Clemens:
--- Citat från: Leif skrivet 14.06.2008, 22:07:07 ---Tjena Clemens!
Riktigt vacker låt det här. Brukar inte lyssna på den här genren så mycket annars, men jag gillar det. Något som dock kunde göra det mer vackert för mig är om det skulle vara "riktiga" acke guror (för det är det väl inte?) som spelade gitarrpartierna. Tycker att det kan bli snyggt när elektronisk musik hämtar in just akustiska instrument...men du har ändå fått till ett fint vemod här.
Gött jobbat!
/Leif
--- Slut citat ---
Hej Leif!
Tack för lyssning..ja riktiga "ackeguror" skulle sitta bra..spelar tyvärr inte själv, men vi får se..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida