Forum > Färdiga produktioner
Tokai - Cosy eyes
max:
Härligt med lite blues!
Håller med om att låten sticker ut med trumkompet, svänger rätt fint. Kanske hade det varit gött med ett parti mot slutet med rakare trummor?
Snygg sång och härligt munspel!
Bra jobb!
Emulator:
äh, no worries :) Men kolla gärna över på ofärdiga sidan.finns mycket bra där, lite galnare saker ibland också.
Men rba att du säger det, jag skall väl försöka ta mig över på denna sidan med några alster.
:)
Tokai:
--- Citat från: Emulator skrivet 17.06.2008, 16:43:32 ---Men kolla gärna över på ofärdiga sidan.finns mycket bra där, lite galnare saker ibland också.:)
--- Slut citat ---
Jag beundrar er som lägger upp halvfärdiga låtar på "ofärdiga demos". Det krävs mod att visa sig sårbar. Att det inte perfekt. Jag gjorde nåt liknande för några år sedan på det andra forumet, du vet. Hade en idé om från ax till limpa. Att jag med hjälp av forumdeltagare skulle bygga upp en låt som från början mest var en ganska halvdan låtidé. Men så var det nån som tyckte att det var det sämsta han någonsin hört, och då la jag ner allt. Sen dess har jag avstått från att visa upp skisser, låtidéer, osv. Och har därför inte haft intresse att vistas bland avdelningen Ofärdiga.
Emulator:
Ah, på så vis!
Jag tycker du skulle testa! Jag har dragit låter (som förvisso inte hamnat på färdiga....men snart ;) ) via säkert tio versioner under halvfärdiga. Man får enormt mycket tips, och det brukar vara kul att följa andras ideeverksamheter!
Egualitys stigar också är ett bra exempel på sånt jobb: tror han har sex versioner....det har varit kul att följa den.
så, testa? tror inte det är samma behandling som på studio!
david.roennlund:
synd att du inte hänger nått på avdelningen ofärdiga... för det är faktiskt där de flesta låtarna kommer upp...många släpper aldrig över dem till "färdiga" (fast man kanske kan kalla den färdiga :)) , jag har själv ingen låt under kat. "färdiga" ... men borde kanske ha de ja -_-
:):)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida