Forum > Demolåtar

Perrra - That day is now

<< < (2/2)

Emulator:
jag tyckte uttalet va klockrent. fast önskar liiiiiite extra tysk brytning. ;)

perrra:

--- Citat från: Emulator skrivet 14.06.2008, 11:39:27 ---jag tyckte uttalet va klockrent. fast önskar liiiiiite extra tysk brytning. ;)

--- Slut citat ---

Haha.. Tack så mkt ;)   va gör man inte för att försööka! :D

perrra:

--- Citat från: stensdotter skrivet 14.06.2008, 11:34:30 ---Fasen så danssugen jag blev. Såhär nyuppstigen på morgonen  :rolleyes: När låten kommer igång vid 1.50 - rrrrys. Sitter och miniheadbangar och ler. Tror jag känner nostalgi, många 80-talsminnen seglar förbi *ser mig omkring, vaddå, nej, jag är väl inte gammal?*.

Två saker: efter du kommit upp i tempo första svängen blir jag nästan besviken när du går tillbaka igen och snacket kommer. Det blir lite för snabbt och lite för abrupt. Nästa grej är uttallet, inte klockrent.

Men...
En låt som gav mig schyssta vibes på morgonkvisten.

--- Slut citat ---

Tanken med detta är ju att först bygga upp nån förväntan, och sen blir det break tills hela BOOMEN kommer ..
Detta blir ju nån slags "Extended" mix, eftersom det sällan ens existerar radioversioner på denna typen av låtar.. så länge man inte pratar typ vocal trance, vocal hard dance... .. som ibland spelas i radion.
Men tack så mkt för att du känner dig danssugen, det är ju uppskattat och då känns det lite som man åtminstone gett dig NÅT med låten :)

Taaack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion