Forum > Demolåtar
EMU+ÅSA+WERNBORG feat 1up: Slowly
david.roennlund:
Detta är en av låtarna jag har haft i lurarna hela våren ( ja från februari iaf :))
Tycker att den är så jävla bra, har ett så shysst gung o sug!
vadådå, timingen är det väll inget prob med ? du har rätt mycket text, men det pressas in på ett rätt shysst sätt, bara på ett par ställen som det blir lite "mycket", men många kör ju på den stilen :)
Åsa gör sig väldigt bra på denna, blir ett mycket bra komplement till pratet...
1ups trumpet är också fin!
Wernis ska nog vara försiktig när han lägger gura, väldigt lätt att sabba denna skira enkelhet :wub:
//
Åsa:
Ojsan, här dök det upp nåt jag trodde blivit bortglömt :) Skön låt tycker jag, vet att det nog finns en annan inspelning av sång av mig... annars sjunger jag gärna om den :wacko:
david.roennlund:
--- Citat från: Åsa skrivet 11.06.2008, 17:03:57 ---Ojsan, här dök det upp nåt jag trodde blivit bortglömt :) Skön låt tycker jag, vet att det nog finns en annan inspelning av sång av mig... annars sjunger jag gärna om den :wacko:
--- Slut citat ---
vadådå, denna sångverre är ju grymt bra :)
cykeln:
Ursnygg bas!
Härlig rythm
Soft talking woice, hittar ingen otakt i detta
Åsas sång helt rätt men behöver kanske integreras mer i låten - är lite för "ovanpå"
Nattstämning, J-ligt läckert
Ett miles Davies solo, lite distad ??
Åsa:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 11.06.2008, 17:10:20 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 11.06.2008, 17:03:57 ---Ojsan, här dök det upp nåt jag trodde blivit bortglömt :) Skön låt tycker jag, vet att det nog finns en annan inspelning av sång av mig... annars sjunger jag gärna om den :wacko:
--- Slut citat ---
vadådå, denna sångverre är ju grymt bra :)
--- Slut citat ---
:D tack! Men det finns en annan inspelning, två tagningar istf en som här.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida