Forum > Demolåtar
EMU+ÅSA+WERNBORG feat 1up: Slowly
Åsa:
--- Citat från: Emulator skrivet 17.06.2008, 18:47:42 ---basen är min personliga favvis, tillsammans med 1ups trumpet :)
Skall sänka åsa, wernborg skall på med gitarr, och det skall bli ett riktigt slut :)
Jag har faktiskt ingen aning om Jay-Z...hör inte heller hemma här, men har labbat en hel del med olika genres å det sistone.
tack för lyssning!
--- Slut citat ---
stopp där! Du ska inte bara sänka mig, sången ska bytas ut ;)
david.roennlund:
--- Citat från: Åsa skrivet 17.06.2008, 19:05:38 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 17.06.2008, 18:47:42 ---basen är min personliga favvis, tillsammans med 1ups trumpet :)
Skall sänka åsa, wernborg skall på med gitarr, och det skall bli ett riktigt slut :)
Jag har faktiskt ingen aning om Jay-Z...hör inte heller hemma här, men har labbat en hel del med olika genres å det sistone.
tack för lyssning!
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
tror emu menade sänka , mer i denna direkta mening...
Åsa:
--- Citat från: david.roennlund skrivet 17.06.2008, 19:12:31 ---
--- Citat från: Åsa skrivet 17.06.2008, 19:05:38 ---
tack för lyssning!
--- Slut citat ---
--- Slut citat ---
tror emu menade sänka , mer i denna direkta mening...
--- Slut citat ---
ehum, jag vet inte jag, känns lite makabert om han vill sänka min sång så, då vill jag nog inte vara med längre... ;)
stajo:
Tjena
Har inget att anmärka på mixmässigt förutom ;) att åsas röst ligger lite utanpå liksom.
Mkt skön låt, kanonljud och bra framförd av allihop =).
He he hoppas jag inte gör er ledsna men för mig får låten och uppbyggnad/sound mig att tänka lite på petshop boys, typ west end girls eller love comes quickly... för mig är det dock inget dåligt betyg. De har ofta en ett grundkomp som förgylls av diverse slöjor i form av trumpeter mm.
Kul, bra :)
Emulator:
hm. inte skulle jag sänka dig med rep åsa! de ruttnar ju :rolleyes:
Nä, skulle visst byta ut sångfilerna hrm.. :)
Stajo: pet shop boys...:wub: de e absolut inget skällsord hemma hos mig, tvärtom :)
skall se över mixen...
tack ! ! !
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida