Forum > Demolåtar
EMU+ÅSA+WERNBORG feat 1up: Slowly
Marruschkka:
..och va är det här för läckerbit jag hör här..och inte klar?!!!*s*
På´n bara EMU,bra sensuell rap här,och Åsa sjunger gudomligt fint till den.
Slowly heter ju låten, men tempot att bli färdig med denna bör inte förhalas, så rappa på snälla, jag vill höra mera :P
/Marr
freddy:
Trevlig låt detta, tror jag hört den någon gång förut. Gillar vinyl-knaster-jazz-radio-klubb-stämningen i produktionen också. Sax-slingan under verserna är riktigt bra, snygg. Emu, det hörs att du kommer från Sverige, så det skulle vara nice med lite slip på uttalet under verserna. Jag har dock samma problem och vet hur svårt det är :D (känner att jag var tvungen att lägga till det). Åsa sjunger vackert och jag gillar känslan av att hon är nära i mixen, gillar verkligen refrängen och hennes sång.
Du/ni har en riktigt bra låt här, slipa klart på den och håll industritrummorna borta :D Bra jobbat!
Emulator:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.06.2008, 01:39:55 ---Men vad är detta?
Shit vad nice gung det var i det här.Kanon låt och asläckert med "rappen"..Håller med om att Åsas sång inte riktigt gifter sig med låten,kanske är hon bara för hög i mixen? Fruktansvärt bra sjunget dock!!!
Nåt stort på g här MR Thomp!
Nu vill vi höra Wernis på denna,be att han slår ut lite ogräsmedel på gräsmattan så får han det lugnare i sommar,asfaltera funkar oxå..
Ruskigt läckert som sagt,fattar inte hur jag har kunnat missa denna..?
Nu håller jag ögonen öppna för en ny version.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
tjou bluesman :) jo, den är rätt nypostad... kul att den faller i god jord i boden....hoppas oxo på wernborgs gitarr sen :D vem behöver gräsmatta? :lol:
tack för positiva ord och lyssning :)
--- Citat från: Plinka skrivet 12.06.2008, 02:03:08 ---Skönt att lyssna på så här om natten! Snyggt gjort, o ännu bättre ska den bli, förstår jag!
--- Slut citat ---
det skall den bli =) tack!
--- Citat från: Marruschkka skrivet 12.06.2008, 09:09:19 ---..och va är det här för läckerbit jag hör här..och inte klar?!!!*s*
På´n bara EMU,bra sensuell rap här,och Åsa sjunger gudomligt fint till den.
Slowly heter ju låten, men tempot att bli färdig med denna bör inte förhalas, så rappa på snälla, jag vill höra mera :P
/Marr
--- Slut citat ---
:) tackar! skall rapa eller rappa på då :D
--- Citat från: freddy skrivet 12.06.2008, 12:41:18 ---Trevlig låt detta, tror jag hört den någon gång förut. Gillar vinyl-knaster-jazz-radio-klubb-stämningen i produktionen också. Sax-slingan under verserna är riktigt bra, snygg. Emu, det hörs att du kommer från Sverige, så det skulle vara nice med lite slip på uttalet under verserna. Jag har dock samma problem och vet hur svårt det är :D (känner att jag var tvungen att lägga till det). Åsa sjunger vackert och jag gillar känslan av att hon är nära i mixen, gillar verkligen refrängen och hennes sång.
Du/ni har en riktigt bra låt här, slipa klart på den och håll industritrummorna borta :D Bra jobbat!
--- Slut citat ---
faan. jajaja. får väl sjunga om skiten då :( ;) VKJRK-stämningen gillar jag oxo, blev rätt nice :)
tack för värdefulla synpunkter, och snälla ord ;)
Tokai:
Helcoolbas, snygga blåsprylar i bakgrunden, saxen.
Det jag upplevde först var att Åsas sång är för hög. Om man kapar lite i lägre mellanregister/botten tror jag att den kommer att ligga rätt.
Kan inte påstå att jag är hemma i denna genre. Om jag säger Jay-Z är jag rätt då? Förmodligen inte alls. Alltså blandning av rap och vanlig sång.
Trumloopen svänger gott. Slutet kunde väl har varit snyggare.
Emulator:
basen är min personliga favvis, tillsammans med 1ups trumpet :)
Skall sänka åsa, wernborg skall på med gitarr, och det skall bli ett riktigt slut :)
Jag har faktiskt ingen aning om Jay-Z...hör inte heller hemma här, men har labbat en hel del med olika genres å det sistone.
tack för lyssning!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida