Forum > Färdiga produktioner

Tony - Inte Idag

<< < (3/3)

MaxB:
Även om jag sällan lyssnar på radiokanalerna där sånt här spelas, låter det som sånt man hör spelas på radiokanalerna jag sällar lyssnar på. Låter lika bra som sånt.

mahan:
Tjou Ejremar!
sommar sväng i detta!
Melodyne och annan styrande tune verktyg stör icke dxetta alster!
Strongt och modigt utförande!

En riktig tävlande med Perrra har vi här!
Gungar bra genom hela verket, har egentligen inget att såga på här.....

Bra jobbat Tony!

h.  johan

Hellpig:

--- Citat från: MaxB skrivet 16.06.2008, 17:53:01 ---Även om jag sällan lyssnar på radiokanalerna där sånt här spelas, låter det som sånt man hör spelas på radiokanalerna jag sällar lyssnar på. Låter lika bra som sånt.

--- Slut citat ---

Sammanfattar vad jag tycker också. Svårt att bedömma när jag personligen byter kanal när sånt dyker upp men du skriver ju att det är gjort på "skoj". Så visst, det låter väl som det skall.

--- Citera ---Och sen undrar jag vad du menar med tävlande mot perrra ?
--- Slut citat ---

Antagligen det att han också gör mycken sån här tuggummipop, som Neil Bogart en gång sade.

Yllet:
Oj oj vad är nu detta?!

Inte alls min musikstil, men jag ska bedömma efter vad jag "hör"

Pianot i början skulle kunna vara fylligare, så låter det inte så mycket midi. Likaså autotuner-sång-introt som är lite vasst.

Annars tycker jag sången ligger bra i mixen, och det känns som att det är välbalanserad och det pumpar "skönt för genren".

Möjligen har jag lite problem med nanannan-biten som känns lite ihålig och hoppig, med det är väl effekten du är ute efter.

:)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion