Forum > Färdiga produktioner
JT&Marr - Algerian Myst
david.roennlund:
diggar bassynthen :)
tycker marres sång är allför grötig för att det ska vara bra.... fram för renare sång !
är den dränkt i filter nu eller ?
den bråkar även lite väl mycket med syntharna,,, hur fixar man det på ett bra sätt ?
annars är ju sången bra, passar väldigt bra till låten... bara den blir lite renare o tydligare så blir det prima ballerina :P
//
jay thomas:
Tack för lyssning och feedback David! :)
Efter diverse feedback finns nu ännu en ny mix på plats, Algerian V14. Hoppas att det börjar närma sig nu! :)
Marruschkka:
Nu är jag jättenöjd J.T, den sista verren 14 blev ju...riktigt bra ;)
Är du säker på att du inte varit diskomakare nån gång ..eller ormtjusare..eller nåt...i nåt tidigare liv..hihi!
You inspire me.
/Marr
david.roennlund:
senaste verren var mer dansig :)
men föredrar den verren innan ni drog in fetingdanstrummorna....
men i den senaste början marre låter riktigt bra , så go on, gillar :)
jay thomas:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 11.06.2008, 11:20:05 ---Tjabba JT.
Jo men nu börjar du få till beatet svänger bra detta..Gillar basen som jag sa tidigare..
Marr:
Höll på ramla av stolen! Shit vad läckert,tokdiggar din insats i denna.Måste lyssna igen..
Det här har ni gjort mycket bra.Tänk att få en blues stofil att försiktigt röra på foten i början - sen sprider sig rörelsen till hela benet - när Marr kommer in,slår jag rytmerna mot knäna.
En genre som jag inte lyssnar speciellt mycket på,brukar skruva ned bilradion när sånt här rycker mig ur stillheten - under denna så höjde jag volymen!
Skit bra! Drar till med full pott.Marr lyfte denna till högsta nivån.
Kommer att lyssna fler gånger..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Micael, stort, stort tack! :) :wub:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida