Forum > Demolåtar
Tips på förbättring kring melodin!
Cube:
ok... jo arpegiatorn känner jag också är lite i otakt (ska kolla upp det).. ok ska hitta nåt annat melodiljud (avstår nog från att sjunga, eftersom då lär nog ingen svara hehe) men vad har ni för tips på melodiljud i sånna fall..? tack för kommentaren iaf bra med feedback :rolleyes:..
Cube:
tänkte på en grej nu.. basen, tycker ni den har för mycket melodi på versen så den tar upp mycket plats eller är det bra som det är?? Mvh/ Emir
Plinka:
Har du nån idé om en text till melodin? Jag tycker ofta att det faller lättare på plats när jag har ett textuppslag.
Jag tycker inte att basen tar för stor plats, men jag sitter bara med lurar nu så...
Cube:
--- Citera ---Har du nån idé om en text till melodin? Jag tycker ofta att det faller lättare på plats när jag har ett textuppslag.
Jag tycker inte att basen tar för stor plats, men jag sitter bara med lurar nu så...
--- Slut citat ---
jo de sant, men skriva text och sjunga är inte riktigt min grej. Har ingen som helst ide till melodin :( .. har flera låtar utan nån text hehe..men jag fortsätter med denna lite till å ser om det kan bliu något.. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida