Forum > Färdiga produktioner

Yllet - Falling stars

<< < (3/4) > >>

Emulator:

--- Citat från: Wernborg skrivet 08.06.2008, 21:38:14 ---Mycket bra. Lyssnar tyvärr i laptopen så mixen säger jag inget om. Dock övertygad om att den är kanon vilken dina inspelningar alltid är redan i version ett. Underbart med en låt som inte tränger sig på som omväxling, utan helt lugnt bara existerar för att lugna mig efter en dag vid havet som fortfarande susar i mina öron. Det blåste en del idag.

Det där jobbiga som skulle upphöra mot slutet missade jag. Fast jag njöt bara hela resan iofs.

När jag lyssnade andra gången efter nåt att förbättra hittade jag inte mycket. Skulle vara virveln i refrängen som jag inte skulle lagt indie-frasering på utan istället spelat rakt. Basen något otajt i vers två också.

Schyssta Kent-vibbar fick jag.

:)

--- Slut citat ---

I second that. utom virveln. gillar detta.

riktigt snyggt. bra blandning!

Yllet:
Liten uppdatering, version 4

Mycket nöje

equality:
Snyggt som alltid. Versen vacker, lite mysko med elektronikatrumman och med nerv. Snygg effekt på voxen i tredje versen. Refrängen bryter in snyggt men lite plattare harmonimässigt om du ursäktar. Mixen låter bra med reservation för de billiga högtalare jag lyssnar i för tillfället. Skön låt.

Tokai:
Kanobra! Handlar det om utomjordingar?

Yllet:
Nä... den handlar om en vacker kväll i ett dystert liv :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion