Forum > Färdiga produktioner
equality - SulkIV
asti:
Har faktiskt inte hört detta förut! Väldigt skön, fin ljudbild och bra spelat, framför allt gitarren!
Du är verkligen duktig på den här "jazzvise"-stilen! Tycker kanske att det saknas lite av en
mer markerad melodi i form av sång eller på något instrument. Ibland känns det mer som enbart "komp",
men väldigt snyggt sådant! Kan ju också vara jag som inte uppfattar melodin riktigt! :)
Härlig, avkopplande, bli-på-bra-humör-musik!
equality:
Tack asti för comments. Håller med om att melodin kunde vara tydligare. Kanske går att fixa med sång som kan vara på gång. Kul om låten kan bidra till ett gott humör!
Harmonica mike:
Tjenare.
Hör att du rattat lite,låter helt ok hos mig..Men det tyckte jag iofs sist oxå :)
Håller nog med dig om att trummorna skall vara med.Tycker du hittat ett balanserat och smakfullt lir som förgyller det hela.
I övrigt så tycker jag som jag gjorde förut :D,med avseende givetvis på att jag diggar.
Mike
equality:
Härligt Micke! Flyttar den här till färdiga dårå. Thnx. :)
cykeln:
Citerar mig själv
"Härligt frisk - liknar morgongen här med strålande sol och Orsasjön nedanför och dom blå bergen bortanför
Någon slags folkmusikjazz-känsla
Du har verkligen ett eget tonspråk - man hör direkt att det är du
Gitarr super (som vanligt). Nu tycker jag också att du verkligen fått till bas och trummor
Basen kunde gott höjas något snäpp.
När pianot kommer in lyfter låten ytterligare - j-ligt bra
Förbättringar - svårt att se några - låter rätt klart ...
Kanske vila på trummorna under något parti?
En fiol som dubblerar melodin?"
Tyckte alltså för drygt ett år sen att den lät klar och nu har du jobbat några mil med den
och fått till ett strålande ljud
Låten var ju en stjärna från början och det har inte ändrats
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida