Forum > Färdiga produktioner

equality - SulkIV

<< < (8/15) > >>

jay thomas:
Tokgillar, väntar bara på sång nu.  :) I mitt tycke antingen en klar sopran eller en "Roffe Wikström". Varför? Ingen aning, bara en känsla...  ;)

Harmonica mike:
Tjabba Mikey.

Bra tidigare,ännu bättre nu.Tycker mixen låter bra här hos mig under denna tidiga morgontimme..Vad skulle jag kunna tänka mig i denna då..? Tja sång,om inte så ser jag det som klart.

Mycket snyggt jobbat.

Mvh
Micael

equality:
cykeln: Jo kan hålla md om både variation och reverb. Tittar mig om efter annat just nu. Tnx.
Guran: Tack Ola! Nåt nytt på g?
Dividend: Tack. Kul att du gillar't. "Rå riktigt"? Fattar inte riktigt.
Wernborg: Kan inse problemet med några blue-notes, svårt att inte röra dessa när jag spelar. Bra synpunkter också om melodin. Tänkte lite turtagning här men den ka säkert renodlas mer. Bra kritik! Thnx!
Kornstad: Tack så jättemycket och jag tycker du har en superbra röst som skulle passa fint till mina låtar också, bättre än min. Tack för lyssning och comments.
Tokai: Kul att det funkar även hos dig med Box.net. Sång? Ja skall testa med Cykelns text. Norah Jones? Thnx! Skulle va kul med lite Chris Hein Horns också!  ;)
Rattlesnake: Cat Stevens var ju så jäkla bra! Thanks! Slute ja kanske skulle undvika nedtoning då?
JT: Sång är beställt som sagt.... Kul att du gillar detta!  :) Forumets Roffe är väl Boden-Micke då.
Harmonica mike : Funkar kanske som morgonlåt denna. Tack Boden-Micke hoppas ni inte har det allt för kallt däruppe.

GLAD MIDSOMMAR ALLA!  :D

equality:
Testade ett annat mer återhållsamt impulsreverb nu... (högst upp). Nej f..n blev inget bra. Tog bort den.
Väntar tills jag hittar bättre trummor.

91:an:
Ett sånt här gitarrlir stå på egna ben! Spola trummorna, dom tillför inget. Tror inte ens att en levande trummis skulle platsa. Nej, jag tycker gitarr, piano och bas sitter alldeles utmärkt tillsammans och som nämnts, eventuellt en sångstämma - det kanske redan är på gång? Tummen upp från mej!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion