Forum > Färdiga produktioner
Mahan - LET ME KNOW
mahan:
--- Citat från: Dividend skrivet 07.06.2008, 19:01:47 ---Helt ok, dina låtar brukar växa efter några lyssning även om det inte ligger nån svårighet att ta till sig dem oftast. Ska ha den i listan ett tag och återkommer förmodligen :)
--- Slut citat ---
Danke Per!
Spelea på du Per, kommer inte att debiter dig extra mycket för lyssnandet! Special price only for you! :P :lol: :D
Väntar gärna på detaljsågning efter några lyssningar, så återkom please! :)
h. johan
--- Citat från: flabb skrivet 07.06.2008, 19:12:27 ---Gitarren i början påminde om 'Into the valley' med Skids. (edit: ja positivt alltså :) )
Kul låt, bra sväng, sköna stämguror, nice.
--- Slut citat ---
Tjena Flabb!
Kul att du tog dig tid att kommentera Obbnäsfestiwalens vinnare! :P :lol:
Kommentaren din värmer, måste dock medge att Skids har gått mig förbi... får googla lite på det!
takk o båkk för lyssning o kommengtar! :)
h. johan
flabb:
--- Citat från: mahan skrivet 07.06.2008, 19:20:32 ---
--- Citat från: flabb skrivet 07.06.2008, 19:12:27 ---Gitarren i början påminde om 'Into the valley' med Skids. (edit: ja positivt alltså :) )
Kul låt, bra sväng, sköna stämguror, nice.
--- Slut citat ---
Tjena Flabb!
Kul att du tog dig tid att kommentera Obbnäsfestiwalens vinnare! :P :lol:
Kommentaren din värmer, måste dock medge att Skids har gått mig förbi... får googla lite på det!
takk o båkk för lyssning o kommengtar! :)
h. johan
--- Slut citat ---
Du behöver inte leta, här är låten jag tänkte på från -79
Stuart Adamson (rip) spelade även gura i Big Country, ett annat av mina favvoband för "ett tag sen"... ;)
OK vill inte byta ämne på tråden men här en länk till en av 'Big Country's mest kända
låtar också då
Ja det är väl alltid så, nån känner igen något i en låt, en annan något annat, skoj :)
mahan:
Tackar Mats!
Ska ta en lyssning på dina länkar :)
h. johan
mahan:
So let me know! ;)
Wernborg:
Nä men djävlar va sköna stämslingor på gitarrerna. Mycket snyggt!!
Skön 70-tals Boston-feeling i låten. Trummorna behöver lite kvantisering på några ställen.... Inget allvarligt, men det skadar inte att snortajta till det hela.
Sa jag att jag gillade gitarrerna? Finfina.
Bra detta. Imponerad av din kreativitet. Mycket!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida