Forum > Färdiga produktioner

Caroline & Max - Lullaby

<< < (3/5) > >>

Emulator:
nackdelen med musesmuse att de e mjäkiga där på låtkritik...och inte så "på" heller. jag gjorde ett race där och komemnterade typ 150 inlägg på låtar. fick väldigt lite tilbaka. men tråden för textkritik kollade jag iog inte så mycket i, kanske kan vara ngt? :)

Däremot har jag inte problem med "in THE darkness I see Light". ALltså, det blir ju bara att i (det specifika) mörkret ser jag ljus. inte ljuSET. så..lugnt för mig.

max:
Emulator:
Kul att du gillar! Industrislammer låter som god idé :) hojtar till nästa gång då det behövs :)
Carro skaffar förmodligen en egen användare här snart, så hon kan tacka för berömmet!
Tack för kommentarerna

Aettan:
Tack för synpunkterna om texten! Just med "in the darkness I see light" är det nog tänkt som emulator skrev. Annars jättebra tips. Visste inte att det fanns ett forum för textförfattning, får kollas upp :)

mahan:
Ja, virveln har blivit väldigt låg. Inte tänkt på det förrän du sa det.. Ska ändra det :)
Hur tycker du annars trummorna funkar? Är de för enformiga eller så? Har ju lite svårt för det där med trummor som du vet :)
Tack för kommentarerna!

Harmonica mike:
Tjabba Max Å Carro.

Det mesta är sagt om denna.Lite egna funderingar kan jag bidra med.

Under introt så tror jag det skulle vara snyggare utan baskaggen i kompet..Små snygga fills med lätta cymbaler som glider runt lite..Sen när det drar igång - ja då är det bara att ösa på.Tycker att baskaggen förtar lite av den vackra stämning som Caroline målar upp med sin röst.Möjligen kan jag tänka mig nåt liknande när det lugnar ned sig lite senare under låten oxå..Virveln är lite låg..

I övrigt så tycker jag att ni är väldigt nära med denna..Det låter helt ok om lir och mix.

Mvh
Micael

Hellpig:
Bra utfört o i mina öron en bra och klar mix. Har inte så mycket mer att säga (men tycker att man skall skriva något när man lyssnat i alla fall!).

Caroline:
Hej!
Nu är det gjort...här skaffat mig en användare!
Ville bara tacka för all feedback vi har fått på den här låten!
Det värmer.  :wub:

/Caroline (som sjunger i "Caroline & Max)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion