Forum > Färdiga produktioner
Rattlesnake feat Plinka- Fifty years from now
Dividend:
Hehe. Cool nonsenstext :)
Bra låt! Hittar inget dåligt med denna. Alls.. Skall lyssna ett tag dock ;)
Rattlesnake:
Hmm,
har jag inte skrivit i detta ämne på 120 dagar...? Vart tar tiden vägen...
:P
Ja, jag har sent omsider gjort det ni tyckte jag skulle göra. Mindre reverb, och eko bara där det behövs. Elgitarrerna åker upp i mellanspelen. Ändrat nivåerna på lead vs stämmor.
Max har bidragit med ett solo mot slutet, det piggar upp låten!
Har inte lagt om sången, jag tror inte jag fixar att göra den bättre. Möjligtvis i en annan tonart, men det är dags att tänka på det nu... :huh:
Drog ut faden lite, så det fina slutet kom med... ;)
Åsa:
Det var ett tag sen jag lyssnade på den här, så det blev ett kärt återseende (återhörande). En jäkla bra låt! Så skön, medryckande! Du sjunger kanonbra, dom där sura tonerna du nämner, nej dom går mig förbi :huh:. Den är skönare att lyssna till nu när det är mindre reverb och eko, det slog mig direkt. Och plinkas kör är så klockren. Dom där ah ah aaahh, körerna är såå snygga!
En sak till. Du har ett sånt där snyggt engelskt uttal!
Det jag inte gillade var slutet.. som du gjort om. Man hör ju att låten tar slut, att den HAR ett slut, jag tyckte det kändes konstigt med en fade-out där.. Nej då gillade jag förra slutet bättre faktiskt :)
Eddi:
Skön härlig låt skallran. Väldigt bra sångarrat med kör och allt och underfundiga svängar på melodin här och där. Jag har inte hört denna tidigare så vitt jag kommer ihåg men tror ändå att jag håller med Åsa om slutet. (hur jag nu kan göra det utan alternativet jaja) :D
Eko
Plinka:
Åh, kom den här upp igen, som är så himla gooo! :D Ja, snygg gitarr, verkligen och snyggt nu oxå med lite mindre delay . Den var ju fadad förut med, men slutade lite tidigare?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida