Forum > Färdiga produktioner

Dividend feat. Marruschka - Översättarvals från Småland (fd Bland träden)

<< < (13/17) > >>

Dividend:
OK! Färdig låt i trådhuvudet (på extern server, men det skall väl inte förvirra folk :)

BUMP!

Emulator:
japp! verkligen färdigt nu!

tycker allt hörs tydligt och fint. skall fantamig bränna lite av dina alster och låta snurra lite i bilen tror jag.

:)

Plinka:
Oj, denna har jag inte alls följt!? Har nog varit för upptagen med annat ett tag...  :(
Fantastiskt stycke i alla fall, som vanligt hög konstnärlig faktor, divi! Marres sång lyfter allt sammans och för en till svunna tider...

Dividend:
Tack Plinka och Emu! :) Kul att det funkar och att konstnärliga faktorn nådde ännu ett lågvattenmärke :P

Allvarligt, tack från oss alla tre! :)

Marruschkka:

--- Citat från: Dividend skrivet 17.08.2008, 10:52:43 ---Tack Plinka och Emu! :) Kul att det funkar och att konstnärliga faktorn nådde ännu ett lågvattenmärke :P

Allvarligt, tack från oss alla tre! :)

--- Slut citat ---

Då ska jag oxå kommentera lite, och börjar med dej Divi: vaddå lågvattenmärke, här pratar vi om ett grundligt understatement ;) Det här stycket är nog ett av de vackraste jag hört, helt fantastiska harmonier som det är tacksamt att få sträcka ut på, melodin bara kom med en gång, en stark indikation på att det är bra musik :wub:

EMU: Visst är det nåt att lyssna på i bilen oxå, men jag lyssnar nog helst på den här musiken i lurar så man får med alla nyanser, det händer ju en del under styckets gång. Tack för dina ord, blir glad.
Plinka:Tack du, svunna tider är ju inte fel, det finns nån form av starkt vemod i den här, som tar en till andra tider..., men den känns samtidigt tid-lös på något sätt..det är häftigt :D

/Marr

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion