Kontrollrummet

Statistik över lyssnade nerladdade filer

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Hejssan!

Här e två osäkra låtskrivare, equality och mahan som funderar (o de väl sällsynt) :o på följande stoora problem:

Men seriöst, finns det möjlighet att få ut nån annan statistik över lyssningar, nerladdningar än bara kumulativa summeringar. Intressant skulle ju vara att kunna kolla nån trend eller statistik per dygn, per vecka, per månad, per gässle hoppsan :)


mahan o Eq
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
hum. Inte fel kanske....men det finns ju aspekter åt alla håll i vanlig ordning.


Kanske en enkel räknare på länken för ofärdiga, och en mer städad funktion i mediacenter?

intressant tanke.
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad tsmalmbe

Måste troligen skriva en helt skild mod för det här. Tänker mig då att an användares alla attachments skulle listas i profilen, med statistik nedladdningar/månad. Typ?
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Måste troligen skriva en helt skild mod för det här. Tänker mig då att an användares alla attachments skulle listas i profilen, med statistik nedladdningar/månad. Typ?


Just nåt sånt, men bryt int nacken av dig för vår skull. Int riktigt säker om du nu behöver "mod" eller "mode" :)
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............