Forum > Demolåtar
EMU + MARR: Reality Check
Åsa:
Ett embryo säger du? Ett riktigt välutvecklat sådant tycker jag :) Säger som någon föregående, inte för mycket på den här nu, låt den var såhär skönt avslappnad, lagom, behaglig.. skitbra är det, toppen!
Och marr's sång är klockren till den här typen av musik, jag tror det här är det bästa hittills du gjort här tjejen, tycker jag iallafall :D
-blir riktigt trevligt att följa den här låten!
Emulator:
tack åsa :)
freddy:
Riktigt fin låt, minns att du skickade denna till mig Tomas. Gillar den, skönt att höra dig utanför det tyngre industriella maskineriet, detta gör du minst lika bra. Det enda jag reflekterar över är att sångstämmorna grötar lite väl med varandra, i alla fall i dessa datorhögtalare, stör varandra.
Sågen är dock snygg, låter lovande och jag vill också höra en hel låt :)
Emulator:
Känns jätteroligt att läsa! Riktigt nöjd med soundet själv, -so far lixom. Grötandet där är nog resultat av marres sång"jam", och att jag klippt upp o mixat ihop o haft mig utan att tänka på helheten riktigt...de första grejjorna (tgrattgrammofonsoundet) svepte med mig lite så :D
kommer fortsättning, garanterat.
TACK!
Bengan_gbg:
Lite väl kôrt som sagt, men det känns som om jag kastar sten i glashus att säga så...lite mer tänk på stämföringen och en dedikerad saxspelare så. Skadar inte att hålla det avskalat. Försök hejda gitarristerna lite när de får chansen sedan :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida