Forum > Demolåtar

EMU + MARR: Reality Check

<< < (3/6) > >>

Marruschkka:
Så kul med så mycket fin respons :D

Jo, när EMU skickade över blev jag raskt inspirerad..det var bara till att spontansjunga det..så det blev kanske lite improviserat..men tänkte oxå, att här kan man bygga lite skafferi att plocka gobitar ur, jag tycker verkligen EMU har börjat på nåt jätteläckert, fina idéer oxå har mannen...blir spännande framöver hur det här artar sej ;)

/Marr

Tant Fransa:
låter bra!

jay thomas:
Rackarns bra skiss!  :) Borgar för en tung fortsättning...  ;)

Harmonica mike:
Nä nu dj..ar rockar det!!

Förbenat bra detta Emu å Marr..Diggar som fanken! Låt oss inte vänta för länge på detta,det här tror jag blir kanon,mycket häftigt!

Mvh
Micael

Emulator:

--- Citat från: jonnerstone skrivet 29.05.2008, 10:07:05 ---Ge oss mer......nu!!!   :D
Detta var som att äta en varm korv, man blir bara mer hungrig!!

--- Slut citat ---

åh, tack :) Och visst har du rätt. en korv är ingen korv :D

--- Citat från: jay thomas skrivet 29.05.2008, 13:36:17 ---Rackarns bra skiss!  :) Borgar för en tung fortsättning...  ;)

--- Slut citat ---

tack ska han ha :)

--- Citat från: Tant Fransa skrivet 29.05.2008, 13:13:25 ---låter bra!

--- Slut citat ---

Tack fransa :)

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 29.05.2008, 14:19:39 ---Nä nu dj..ar rockar det!!

Förbenat bra detta Emu å Marr..Diggar som fanken! Låt oss inte vänta för länge på detta,det här tror jag blir kanon,mycket häftigt!

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Lyxproblem att behöva ha bråttom då :D tack bluesman!

--- Citat från: egghuvud skrivet 29.05.2008, 10:52:41 ---Jo jag gillade också det. Om det var jag så skulle jag passa mig för att plåttra bort den där lite avskalade känslan med för mycket effekter och grejs. Harmonierna och sången "bär" liskom låten av sig själv. Fram med sången lite och jobba vidare med lofi-känslan och harmonierna  :)

--- Slut citat ---

Hm. du känner mig tydligen för bra  <_<  lovar att försöka hålla igen på effekterna. fast...tja. kansek får nån annna ta över rodret när grovarret är gjort. annars blir det gärna lite...mycket ja ;)

Tack för tips :):)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion