Forum > Färdiga produktioner
Yllet - Fake World
Nordenstam:
Myssnygg låt.
Denna skall jag slänga in i in Nouvelle Vague/Radio Dept./Band of Horses/m.fl. playlist som jag kör igång tillsammans med ett glas vin.
Dessutom blev jag ännu mer inspirerad att handla grejer och komma igång själv igen.
Yllet:
jonnerstone Jag har nog en fördel eftersom jag inte lyssnat direkt på synth, utan bara tänker pop med synthljud :) Då blir det också lite eget. Härligt att du diggar. Tack för lyssningen
Nordenstam Du har ju samma musiksmak som jag, inte konstigt att du gillar med andra ord ;) Skitkul att kunna inspirera, och det är väl mycket det musik handlar om igentligen? Stort tack
freddy:
Snygg låt och bra proddat, låter klart och proffsigt. :)
Skön röst har du också, helt perfekt i denna låt.
mahan:
tJOU jON!
Lyssnar igenom tredje gången nu, mixen låter lite klen, rytmavdelningen sticker lite ut, och basen borde lite upp.
Sången och oktavstämmorna sitter snyggt som dom brukar, ditt varumärke lixåm!
Arret kunde vara lite fetare och en B-del med bara sång o riktig ackegura skulle sitta snyggt,
nu är där nog en massa saker på gång hela tiden både i rytmsektionen på synthen, för många synthslöjor på varann, blir lite rörigt.
Oj, var ju inte meningen att kommentera ihjäl låten, den e ju bra, med proffs i spakarna. Men du har haft bättre greijer på gång.
h. johan
Harmonica mike:
Tjabba Jon.
Lyssnar på verre tre då..
Tycker det låter klart! Hittar inga nits att slå ned på,grymt mixat och lirat - det låter mycket proffsigt..Skitbra låt!!
Mvh
Micael
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida